Monday, May 25, 2009

Kitejump võistlus Nõval (24.05.09)

Uuuh mis põnev päev see oli!!

Nõvale kohalejõudes oli võistlejaid juba lademetes ringi siblimas. Täielik meesteülekaal loomulikult. Õnneks tulid Jane ja Kristiin ka meile näppu hoidma ja testestestesterooni lahutama. Mõtlesin, et täna istume keskööni välja siin sest polnud õrna aimugi, kuidas sellist sorti võistlust läbi viiakse. Kiprite koosolekul aga räägiti plaan lahti ning kõik tundus väga kiire, lihtne ja loogiline. Kõige suuremaks üllatuseks oli muidugi see, et hüpet ei peagi ära maanduma. Olin just eelmine päev kõvasti oma maandumisi lihvinud, et ükski hüpe maandumise tõttu kaotsi ei läheks. Noojah...

Naistele anti eesõigus ja pidime esimestena oma ringid ära sõitma. Õnneks sain enne korraks vette harjutama ka, 10 ruudusega. Õigepea selgus, et Nõva on küll silmale ilus vaadata aga sõitmiseks see pleiss ikka absoluutselt ei kõlba. Sellist sea songermaad pole ma enne kohanud... paaniliselt üritasin leida mõnd siledamat kohta - mõnd laineharjagi kust hüppeks ära tõugata aga mida pole seda pole. Juba see oli suur asi, kui hüppel choppi ei takerdunud.
Kuna ma suurte lohedega sõitnud polnud, siis mõtlesin, et peaks käbe 8 ruuduse ka ära proovima aga kui olin end just lohekülge hookind läks järsku võistlus käima ja Marianna ootas juba vees. Kuna olin teine, siis 10nest enam ära ei jõudnud tuua ja pidingi esimese runi kaheksaga sõitma. No see oli ikka epic fail :D
Teiseks runiks tõin kribinal krabinal 10nese ära ja siis vist tegingi oma ainsa enamvähem normaalse hüppe aga loomulikult maandusin selle eeskujulikult lauale ning kaotasin hulga millisekundeid. Kolmanda runi ajaks suutis Ints mulle selgeks teha, et lauale maandumisega ei saavuta siin midagi ja nii ma selle graatsilise perseli maandumise ära otsustasin proovida. Viimane hüpe tuli jama aga paistab, et tagumikule maandumine töötas sest sealt tuli mu parim aeg (2.87 s). Mariannat (3.00 s) ma siiski lüüa ei suutnud ja jäin teiseks. Eneli kolmandaks. Tegelikult oli meil päris tihe rebimine ja lõpuks olin lihtsalt õnnelik, et üldse seal songermaal midagi tehtud sain. Eriti lahe oli muidugi, kui iga hüppe ajal kaldal kaasa elati. See oli nii kift ja andis kõvasti jaksu juurde :D Tänks tüdrukud!

3 comments:

Kristi said...

Pole kuulnudki, et nii voisteldakse :D Mul koik korgrmad hypped tagumikule,taitsa sobilik siis mulle :D Head ajad Teil, Boracayl oli voitjal 4 sekki, muidugi maanduda tuli lauale.

Eneli said...

Meil meestes oli 5 seki

Triina said...

Veider jah, et lähed võistlustele ja oma trikki ei pea ära maanduma. Freestyle'is eriti teretulnud haha :D