Friday, May 22, 2009

Kakumäel 21.05

Tere kõigile keda tunnen juba ja keda veel mitte! :-) Jana Olen. Blogin esimest korda....yeee... Siiani olen ainult vaikselt teie tegemistest lugenud. käisin eile poistega (Aivo, Martti, Risto besti team) Kakumäel. Kella 3st lähenes mööda maad kõigepealt päris punk udupilv, midagi polnud näha. Siis tuli selline tore väike tuuleke. Sõitsime seal siis kõik hästi aeglaselt lausa vaevu. Kes sai sõita kes mitte. Arvatavasti sõitis kõige paremini Heikki oma 16m2.
Hea sõber Aivo - andis mulle oma 11 se Besti ja nooo väga suuremõõdulise vahtplastist ülikerge laua. Aga kandis hästi. Sõitis kui trollibuss, mõnusa müra saatel. Päris naljakas tunne oli:-). Siis proovisin uut 9,5 Kahoonat, see oli ka päris lux. Olen nüüdsest olen ka oma 10 LF Havoci kõrval ka 7,5 Kahoona omanik. Nii, et nüüd ka vähe suurema tuulega tegija:-)  Kes teist veel Kite jumpil osaleb?

7 comments:

Kristiin said...

vedas sul et sõita said, janega tööinimestena jõudsime mingi 18.00 läbi ja polnud enam mitte kui midagi:)

Unknown said...

Super Jana! Õnne - esimene blogimise kanne tehtud! Ja palju õnne uuele kallimale, et talle ka palju tuult oleks!

Meie Kristiiniga oleme siis need jah kellel lasub majanduse päästmise missioon? Jõudsime siis kui kõik olid õnnelike nägudega riideid vahetama asumas. Aga hea meel oli sellegi üle. Aivo võlus küpsistega ja Tarmo tegi unhoogi show´d.

Eneli said...

Mina osalen, kas Sa osaled kaa?

Triina said...

Teretulemast Jana! Et sulg sulle blogimisel kerge oleks :P
Õnnitlused ka muidugi eilse surfipäeva puhul. Paistab, et me ülejäänud saime kõik tünksi :(

Eneli said...

ehh, ma sain kaa päris haige tünni eile. Terve päev koolis mõtlesin, kuidas ma pärast surfama. siis jooksin koju, jõudsin koolist koju, söödud ja riidesse mingi poole tunniga, suht turbot tegin ja siis kalipso seljas kullikasse, no mida polnud oli tuul. suht nõme värk :D Aga ega jah, see tüng käib vahel asja juurde:D

Jana said...

Olen teinud kaks absoluutselt kogemata hüpet (oli vaja ujujaid säästa). Silmad panin igaks juhuks kinni, et nii hirmus poleks. Ei ma ei osale:-) Mõtlesin et kas peale Eneli veel keegi tüdrukutest?

Triina said...

Hetkel registreeritud kolm naist, mina, Eneli ja Marianna.