Thursday, November 13, 2008

USA, Mehhiko. No wind, no surf

No käisin siin vahe peal mõneks ajaks ära 3 nädalaks. Alustuseks lendasime Helsinkisse ja sealt New Yorki. New Yorki on suht hea lennata siit poolt, saab ajas tagasi natuke lennata ning sellega kaasneb väga pikk päev. Ajavahe Eestiga on vist 7 h. Esimesed kolm päeva olime New Yorkis. Seal vaatasime lihtsalt tähtsamad kohad üle ja šhoppasime. Peale New Yorki lendasime Los Angelesse. Seal esimene päev läksime Universal Studios-sse. Üks vägevamaid kohti üldse reisi jooksul. Sai näha kohti, kus paljud kuulsad filmid tehtud ja seal on veel nagu lõbustus park vms kaa. Üli vägevad asjad seal. Siis järgmine päev me lihtsalt vaatasime LA-s ringi. Seal oli mingi ma arvan 25 kraadi. Siis käisime me disneylandis veel, mis polnudki nii väga lahe, ette kujutus sellest oli suurem. Siis sõitsime me calfornia ranniku randade ääres. Ühel päeval käisime ka seal rannas, aga ühtegi inimest peale meie ei olnud, sest neid hooaeg läbi. Käisime ära kaa Huntingtonis, mis on Usa laine surfi pealinn. Vot see on alles vägev koht. Hästi hästi palju surfi riiete ja lainelaudade poode on seal. roxy, billabong, quicksilver, rip curl ja palju palju muud veel. veel käisime newportis, vist oli see nimi nii, igaljuhul linn, kus seriaal OC on tehtud. Edasi sõitsime Las Vegase poole. Las Vegases veetsime ühe öö. Siis hoover dami juures käisime. Väga võimas on see. Grand Canyonis käisime matkamas. See oli küll iikka eriti rets matk. Mega kuumus ja vett oli meil kaa vähe kaasas. Jube, aga samas seda väärt, sest vaade ikka mega ilus. Edasi suundusime Phoenixisse. Muidu seda kaa, et liikusime ringi rendi autoga. Phoenixis andsime auto ära ja läksime bussi peale ning sõitsime Mehhikosse, Hermosillosse. Sõitu oli 8 h . Õnneks buss suht mugav ja magada sai. Sõitsime öösel. Piir oli muidugi väga naljaks. Kõik aeti bussist välja oma kohvritega ja pidid nuppu vajutama ja siis tagasi bussi. Segane värk. Igaljuhul Mehhikos olime kokku vist 8 päeva. Paar päeva Hermosillos. Ühel päeval, aga käisime kullakaevandust vaatamas. AA mehhikos käisime üldse juba sellepärast , et õe sõbrannat külastada, kes seal elab mõna aega juba. Ta tuttav on kullakaevanduse omanik ja seepärast saimegi seda vaatama. Randade ääres käisime me kaa. Rannas nimega Kino käisime me ühel päeval. Seal juhtus selline asi, et mingi väike poiss tuli viskas meid surnud kalaga ja siis veel surnud maoga. No see oli ikka eriti rõve. 3 päeva veetsime me San Carloses. Jällegi ranna ääres. Ujuda oli seal meres üsna rõve sest kalaparved tulid lihtsalt ümber ja hakkasin sabadega peksma. Kõdi oli. Hermosillos käisime ühel päeval pesapalli kaa vaatamas. päris lahe värk. Linnas ringi käia oli üsna haige. Kõik karjusid järgi, kuna me olime 4 heleda nahaga blondi. Nende jaoks väga haruldane nähtus. Väljas oli enamasti 38 kraadi. Jube palav. Mehhikos oli mul üldse hea 8 päevane dieet, sest mulle ei maitsenud Mehhiko toidud üldse. Ning siis sõitsime tagasi bussiga Phoenixisse. bussiga sõitsime jällegi öösel ning see tähendab väga eba kvaliteetset und, sest bussist aeti välja mingi 3 korda. esimene kord mingi suvaline koti kontroll kuskil suvalises kohas. Kontrolliti ega püssi või narkot ei oleks. Siis teine oli piir kus kontrollitakse kaa kotid läbi ja kolmas mingi selle pärast et bussi puhastatakse vahepeal vms. Kohale jõudsime hommikul . Siis veetsime päeva Phoenixis šhoppates. Ööbisime hotellis, kust pidime juba ära minema kell pool 4 kuna lennuk läks juba kell 6. Siis lendasime 5 h new yorki. seal passisime veel 5h ja siis lendasim 8h Helsinkisse aga kuna lennuk new yorkist tulles hilines ja jõudis alles siis kui meil juba eestisse lennuk pidi väljuma, pidime räigelt jooksma mööda lennujaama. Õnneks lennuk ootas meid ära, sest oli teisigi selle lennu pealt tulijaid. Ja nii jõudsimegi Eestisse tagasi. Tegelt minu meelest on 3 nädalat ära olemist liiga pikk aeg, sest igatsus tuli peale. Mina, ema ja õde käsime. Usas mõni päev koosnes lihtsalt šhoppamisest. Pilte vaadake orkutist, sest siia neid panna on vist üsna tüütu mul. 

12 comments:

Britt said...

Siin omad sooja pesu ja paari suuski aga seal näe on vennal kullakaevandus :P Milline reis! Tundub, et olite kõvasti orgunnind enne minekut, sest nii tihe kava, et võtab silme eest kirjuks meenutusi lugedes;) nüüd orksi pilte vaatama!:))

Eneli said...

kuule USAs oli suht tihe jah, aga mehhikos veitsa rahulikum.

Unknown said...

Lahe Eneli, et kirja panid ikka!
Väga äge trip. Lahedaid seiku oli palju siis, see surnud mao trikk oleks minu jaoks elurõve olnud. Nii et küllaga imeilusaid vaateid, lahedaid elamusi, dieeti, häiritud und, jooksmist lennujaamas - täiuslik reis! :D Pildid on ilusad!

Kristi said...

Miks ta Teid surnud maoga viskas :D
Mis nad seal Mehhikos siis söövad? Tahaks pikemalt kuulda Su reisist ;) Tundub, et oli megalahe :P

Eneli said...

Viskas kuna oli mingi imelik, ma ei kujuta ette, kusjuures ta ema veel naeris selle üle. See õe sõbranna oskab hispaania keelt ja läks küsis, et mis värk on nagu ja ta ütles mis siis et viskas. need olid ju surnud. No vma ei saa aru. Mehhikos söövad mehhiko toitu mida mina ei söö :D Ma ei oska midagi üldse rääkida reisist, sest see oli nii pikk ja selle aja jooksul nägin nii palju et juhe täitsa koos :D

Kristi said...

Metslased :D
Homme sõitma??? Vees on veel täitsa talutav, käed ainult hakkvad külmetama kui üle tunni sõita.

Eneli said...

ossa issand. Külm on ju :D Ma pole isegi mõelnud enam sellele et vette minna, kuigi peaks ikka vähemalt korra jõuluvana mängima:D mul ju pyro on :D see on punane ja ma olen nagu jõuluvana :D
Suhteliselt metslane oli vist jah. ma ei taha teada kus ta selle mao sai. See võis merimadu kaa olla kuna oli selline teistsugune

Triina said...

Eneli kolm nädalat said lulli lüüa ja päikest nautida, nüüd marss surfama :D

Eneli said...

:D kusjuures veel seda, et üks õhtu ma nägin lohesi kaa, aga siis kui me sinna ranna äärde nagu jõudsime oli õhtu ja tuul vaibunud. käisin nende surfaritega rääkimas kaa et kudias selle laenutamisega on ja nii. Oleks saanud laenutada kui pleks puhunu dveel. aga väga kahtlased lohed. mingi monkeykites. selline site ka olemas vist www.monkeykites.com vms. Ma juba mõtlen siin, et kui homme liiga palju ei puhu siis võiks ju enne jääd veel vette minna. Aga praegu väljas mingi räige torm ja vihm peksab vastu akent siin. Homme õhtu lubab retsi tormi aga vb päeval on siis normaalsem. Seitsmesega ma küll külma vette ei kipuks. Eks homme näeb, mis saab.

Eneli said...

Peale kooli enam ei saa surfama minna, sest kui ma koolist tulen siis päike loojub. Ainult nv-del saab.

Kristiin said...

welcome to my world, mul alati nii, et peab ära hiilima, kui hull sõidunälg, isegi hiliskevadel ja varasügisel:)

Eneli said...

No mul see nii lihtne vist ei ole:D puudusin ju niigi juba kaks nädalat ja niisama viimastest tundidest ei saa jalga kaa lasta. Puudumis õigust ei ole meil .