Monday, November 17, 2008

Nädalavahetus Pärnus

Laupäeval käisime kullikas. Kaks nädalat polnud sõita saanud ja hüppamine ei tulnud üldse välja. Täna sõitsin 7 obsessioniga ja eelmine kord oma 9 waroo-ga, nii et kuidagi harjumatu oli.Sellega rebis hüppes ikka rohkem, minu enda lohe sihuke laisk ja smooth. Vb oli asi ka uues rrd poomis..vb olin trammijuht.
Esimene hüpe igastahes tõpes nii, et lohe tegi pool loopi ja mina tiirlesin õhus veits nii et panin selili lohele järgi.
Teine hüpe lõppes nii, et kaotasin laua ja pidin passima...enam ei tahaks, suht külm on juba.
Kokkuvõtteks üks alla tunni sõitu.

Pühapäeval tahtis Reimo hirmsasti Olli randa minna, mina viripill ei tahtnud üldse, kuna mul on veel eredalt meeles, kuidas ma sinna nõmedasse sillavahesse sisse kukkusin ja järgmine kord mööda muda kõrkjatesse libisesin kui vette hakkasin minema:D
Niisiis suure virisemise peale, Reimo sõitis minu lohega randa ja andis vees lohe mulle, väga mõnus:)
Kohal olid veel Kalevipoeg, Oll ja Säga jetiga. Säga filmis heedkämmiga jeti pealt..päris kuul. Korra kukkusin hüpates lohe alt läbi ja lohe tegi hinderburgi või mis iganes see on. Tuult väga palju lõpu poole enam ei olnud ja jube raske oli seda oma warumi kätte saada. Igastahes kui üles sain, oli laud totaalselt kadunud. Õnneks oli jetiga Säga kohe käe pärast võtta, kes ilusti laua ära tõi...hmm minu arvates võikski koguaeg sihuke tüüp surfimas kaasas olla:D
Ühesõnaga pidin oma sõnu sööma tegelikult oli üliäge Olli rannas, sain isegi mitu mitu korda hüpata. Näpud aint valutasid pärast, sest vees oldud sai vast 1.5 h.

3 comments:

Triina said...

Issand jumal Kristiin, juba luubid :D
A miks Säga ei surfanud?

Kristiin said...

kle ta teeb muuuuvit:D

Eneli said...

Kristiiin on tublii :D