Monday, November 17, 2008

14 ja 16 November Treimanis

Mul ka siis lõpuks novembrisurfid tehtud. Esimese tegin ära reedel ja teise pühapäeval. Laupäeval sadas nii hullult, et mitte ei kutsunud. Reedene oli küll rohkem nalja tegemine sest mereäärde jõudsime nii hilja, et vaevu 45 minti sõitu sain kui öö juba käes oli. Lisaks veel oli hirmus puhanguline ja üldse kuidagi ebameeldiv. Sellest hoolimata sain hea fiilingu.

Pühapäevane oli juba tunduvalt parem. Neopreeni ümber hulgi ja külm ei hakanud 2 tunni jooksul kordagi, näpud küll andsid tunda. Kuna viimastel päevadel kummitasid mind igasugused köha ja nohu alged ning paistes lümfid, ja hommikul avastasin veel hääle kadunud olevat siis võtsin rahulikult ning ei teinud pingutusi, mis sunniks suu kaudu hingama. Kulgesin seal lainetes siis edasi-tagasi, pritsisin aga ninast tatti ja lihtsalt mõnulesin. Ainuke asi mis närvidele käis oli vihm, piisad peksid nagu nõelad vastu nägu. Õnneks koguaeg ei sadanud vaid näitas vahel päikest ka. Ilus päev oli!! Peale surfi sain hääle ka tagasi. Haiguste ravimiseks ei kasuta tablette ammu enam :D

8 comments:

Sannu said...

Ma avastasin ka surfi imepärase tervendava toime:D! Viimane kord ainult mõjus vastupidi:/ Muidu väga luks nohurohi;)

Kristi said...

Ma mäletan ka mingit korda kui läksin Vääna, ise pooltõbine, teadjamad ütlesid kohe, et kaks varianti, kas jään päris haigeks või saan päris terveks...Terveks sain ;)Triina, kas tuleb veel novembrisurfi või ootame detsembrit :D?

Eneli said...

Täna, kui koolist koju kõndisin mõtlesin küll et enam vette ei lähe, sest tuul puhus ja retsilt külm oli ja väljas oli juba pime kah.

Triina said...

Ähh Eneli, kes meile siis detsembris jõuluvana mängib? :D
Aga detsembrisurf oleks ilus kirss tordi peale küll tegusat aastat lõpetama!!

Eneli said...

eheeeee, tegelt kõik ju oleneb. Ma ei imestaks kui keset detsembrit tuleb mingi soojem koht. Aga no praegu on ju niii külm. nina tuleksotsast ära vees:D

Kristiin said...

jah eneli sul ju soe jõuluvana kostüüm:D

Unknown said...

:D Mina tahaks ka detsembrisurfi ära teha.
Aga haalariga käiks praegu ka ikka usinalt vees.
Mul oli täna hommikul Laagris lumi maas!! Ok õhuke kord aga oli! Ja vanaema suvilas Kiisal oli veel rohkem!
Jeee!! talv! tuleks ainult korralikult lund ja pikalt eks.

Eneli said...

hullud:D varbad ju ikka külmetavad retsilt ja sõrmed. Ma ei tea, mul isegi talvejopega väljas külm :D Mina nädala sees ei saa minna. Nv saaks, aga ei tõmba väga see külm