Thursday, November 27, 2008

Treeningpäev

Päris huvitav kogemus oli see Jüri põld eile... Lumel olen ainult ühe korra olnud ja see oli ka see kord kui karjusin :"Võtke mult see aparaat küljest ära!" Nüüd kui tunnen vees end juba üsna kindlalt, ja olen palju videosid snowkite`ist vaatanud,ootasin midagigi sellesarnast :D http://www.youtube.com/watch?v=5MrGbgmGUrk
Tegelikult oli nii, et kui kohale jõudsime rohukõrs ka ei liikunud, aga Martti ja Aivo arvasid, et lumel pole tuult eriti vajagi, nii pumpasime lohed täis ja mina olin esimene, kes läks "sõitma"...Pool tundi ja ma olin täiesti läbi, meeletu pingutus oli reielihastel, Martti andis paar õpetust ja läks veidi lihtsamaks, aga mitte oluliselt :D Kui oleks minu teha olnud, oleksin peale esimest tundi ära tulnud, aga Robotsurfariga minnes, tuleb arvestada pikema ajaga, tuul ka tõusis õnneks veidi...Martti, Aivo ja Tarmo rollisid ja hüppasid, vaadata oli lahe, aga järgi teha ei suutnud :D Kokku olin põllul 3 h, kahe pikema vaheajaga, seda mitu korda ma pikali viskasin, sest lihtsalt ei jaksanud sõita, ma ei oska öelda, palju igatahes...Õhtul oli ka tunne, nagu oleks jõusaalis käinud, mitte snowkite`imas.
Kui olime lõpetanud, jäime ühte lühist passima elektriliinides, hullult särises, arutasime, kas lamp või lühis ja järsku käis korralik pauk seal lähedal, keegi sõitis oma lohega elektriliinidesse, vaatasime, et mehel oli kõik OK, kui ära sõitsime, oli näha, et lohe oli tal ka terve, õnnelik õnnetus siis :)
Ja tegelikult on nii, et tahaks juba uuesti põllule minna, tähendab oli ikkagi üks kordaläinud päev jälle :)

11 comments:

Kristiin said...

Tahaks ka hullult ära proovida, kui nädalavahetusel veel vähegi lund on (suht lootusetu)võiks minna, sest tuult peaks olema!

Triina said...

Noh meil juba maa must, soe briis ja mõnus päike. Kohe lähen toon päevitustooli välja

Eneli said...

Ma olen üleeelmine aasta 2 x käinud snowkitemas. Ja ma mäletan veel väga hästi, kui väsitav see oli :D Aga keegi teab millal uus lumi tuleb?

Asko said...

tuleb 20. nov 2009. Varsti läheb vesi soojemaks ka :D

Kristiin said...

asko vähem pläma rohkem sõitmist:D
me kohe bastioni spoti....viuhhh

Kristi said...

Aivo käis täna põllul, lund oli piisavalt olnud, tuult aga mitte, äkki ongi mingi võimalus nädalavahetusel minna!!!

Unknown said...

Appi kui kadedaks ja rõõmsaks ühteaegu te mind teete - et lauatamas ja snowkiteimas käidud vahepeal kui mina kokatädi mänginud olen.
Super naised!
Nv tahan mina ka kampa!! Ükskõik mida, kasvõi vette surfima-jäätuma :D

Britt said...

oo ma tahan ka põllule! laupäeval minek!

Kristiin said...

tundub et homme saab juba küll kartuleid üles künda:D

Kristi said...

Masendav, akna all pole enam cm ka lund :`(

Anonymous said...

Tere hommikust, Põllumehed!! :DDDDD