Tuesday, November 25, 2008

Lauluväljaku vallutamine

Esmasp 24.nov vallutasime Kristi, Briti, Kesa ja Askoga Lauluväljaku :D
Ok tegelikult oli seal vallutajaid ohtrasti aga ruumi jagus meilegi.
Mina siis peale laupäevast ponimäge teist korda lumelaual. Olgugi et väike mägi ja üles tuli kõmpida oli lõbus ja mõnus! Ei saanud ma jällegi peffile hullult haiget ja midagi vist tuli ka, st julgesin end vahepeal esimesele jalale toetada ja kimasin. Teised rebisid trikke ka. Kahju, et lumi nüüd lahkuda tahab aga ehk ta tuleb jälle! Teisip mina mäele ei saa aga olen mõtetes seal. Ja ootan juba järgmist sõidutundi oma super lumelaua õpsiga. ;) Mulle hullult meeldib see laud! Kuigi surfida tahaks ka jälle, nuuks...
BRITT - KIRJUTA NÜÜD KA OMETI!!!! ja KRISTI KA!!!!

2 comments:

Britt said...

kõige eredaimaid trikke rebisid mumeelest teksapükstes lakk-kingadega lasnaka residendid! Meie boxi lihtsalt toimetasid minema, et oma tikk-kontsadel sõbrannasid lõbustada! lihtsalt võtsin ja viisid pingi minema ...krrr. ma olin juba minemas ytlema, aga see oligi juba ribadeks slaiditud enivei .. Muidu oli eht ja hea pehme lumi. Õhtul jälle minek! ;)

Eneli said...

niuu, ma nii vääga tahan kaaa.