Saturday, November 1, 2008

Mul ka novembrisurf tehtud, Kullipesas!

Täna puhus siis läänekat ja sõitsime Kullipesasse. Kohal olid juba Janek ja Raimo! Kuigi olen juba üle nädala haige olnud ja öösiti ikka veel köhin, siis isu vette minna oli nii suur...nädal pole käia saanud. Kähku lohe täis ja vette. Tuult väga polnud, puhus vast 6 m/s. Sain mõned triibud teha ja mõned väiksemad hüpped ning siis vajus tuul kuidagi täiesti ära.
Täpselt sama Kristi, mis sinuga, juhtus minuga. Nats olin vees olnud ja juba sõrmed külmetasid, muidu nii külm ei olnudki. Välja tulin siis sõrmed hakkasid valutama jep!
Kokku olin miski pool tundi ja jäi väheks...tahaks täiega veel!!

4 comments:

Unknown said...

Tubli Kristiin, loodan ainult, et tervisele ei mõjunud tänane surf!?
Mis oleks elu surfita? :D Enam küll ette ei kujuta...

Kristiin said...

Kuule tervis parem, juhuu, surf ravib haavad:)

Triina said...

Õnnitlused eduka novembrisurfi puhul!
Ma viilisin ja mitte ei viitsinud hommikul surfama minna... aga küll ma selle novembrika ka ära teen!

keemik said...

nii tüdrukud, tulge rääkige oma kogemustest ja julgustage teisigi endasuguseid sõitma! http://kite.surf.ee :) Eesti on väike, tuleb kokku hoida! Edu!