Thursday, November 13, 2008

No surf, Itaalia yes yes

Käisin siin vahepeal Itaalias Milaanos siis täpsemalt. Seal on mõnus soe...16-20 kraadi, sihuke hea. Kuna lendasin läbi Amsterdami ja seal oli mul hästi vähe aega järgmise lennuni, siis otse loomulikult mu pagas itaaliasse ei jõudnud. Pidin selle järgmise lennuga kätte saama, kokkuvõtes sain päev enne ära lendamist kell 19.00 kätte. Jube hea oli -2 kraadist snowbootsidega itaaliasse lennata ja seal palavas nendega käia:D Õnneks sai voodri välja võtta.
Sihuke tunne oli, et vahepeal oleks nagu metsas olnud. Mul oli käsipagasis aint läppar. Aluspesu ja sokke oli hea igapäev pesta ja siis fööniga kuivatada:)
Surfima ei jõudnud, kuigi kuulsin, et hästi pop koht Lake Como on vaid ca 25 km Milaanost.

Ma pole muideks juba varsti kaks nädalat surfima saand, aga homme on pärnusse minek!

Cheers

Lake Como on siis selline cool koht:

2 comments:

Unknown said...

Lahedad seiklused Sul Itaalias! Õnneks ära tulles said teised riided selga :D

Como on jah, purjelaudurid armastavad ka comot, olen tutvusringkonnas kuulnud. Ja meeletult ilus pidi seal olema.

Kristi said...

Käisin paar aastat tagasi seal lähedal, Garda järve ääres, sõita veel ei osanud, aga poleks läind ka, kitsas kivirand ja kaljud ümber, prrrrr... Pärnuuu?