Tuesday, June 14, 2011

Sutsu trenni

Täna 30min 10,5se obsessioniga enne tormi oli päris hea, unhook.
Eile 2h 10,5 obsessioniga mõnulemist, proovisin ka tagasi hookimata mitu asja jutti, sellise muheda tuulega päris lihtne, varem pole proovinudki.
Laupäeval 10,5sega 2h Salmistul oli puhas kuld, loopide jaoks oli mulle ideaalne tuul. Mõnus oli neid maanduda ka!
Ja oli hetk kui vees olid praktiliselt ainult tüdrukud! mina ja kerli ning mu 3 tublit RRD tsikki: anu, maria ja brita! Ja enne seda oli hetk kus järjest harjutasid sõitu Brita, Anu, Oliver ja kõik tegid arvestatava progressi ja olid pärast sõitu niisama õnneliku olemisega kui mina! Im proud! Lohed neil 2011a Vision, 2010a Passion 9m2, 2010a Religion, 2009a Passion 11m2.

Ja enne seda olin Pärnus 2 päeva, kus sain kokku vast 1h sõitu, puhus õrn 4,5-5,5 ms ja mu 10,5ne vedas ka kuid sain 2012a 15 ruuduse Obsessioniga edasi sõita, see on üks lahe loom ikka, veab ja püsib õhus ka siis kui õhk seisab. Ainus mis tore ei olnud, on ekstremiste täis surfirand! St päevitajaid-suplejaid on terve meri täis ka surfialas. Nujah, meri üle 20 kraadi kutsus ka mind ujuma mitu x, saan neist aru, kuid tundub et Pärnu paradiisiranda sellisel kuumal päikeselisel suvepäeval ei tasu minna, kui siis maisse v raekülla.

3 juunil oli RRD uute asjade testipäev Kakumäel, sain max 1h sõita oma 7m2 obsessioniga, see oli esimene sõidupäev kui tundsin end kala vees olevat.
Ja lohesid testiti oi kui palju! Proovijate lemmikud olid 2012a 9ne Obsession, 2011a 12 ruudune Vision ja 8 ruudune Religion. Visioniga sai 1 õnnelik oma kõrguse rekordi, 2012a Obsessionit võrreldi hea mercedesega. Ka see päev läks korda!

Kokkuvõttes tunnen, et spirit is back, tahe proovida uusi asju - i like!

2 comments:

Kerli said...

õige suhtumine.... sa nii palju mere lähedal, et patt oleks mitte nautida uute asjade õppimist :) Onja, et combod on lahedad... mul muidugi nii lihtne see ei ole, kui sul... mul on kitet wake´s hoida päris raske...

Unknown said...

Combod on lahedad jah, oskaks aint raskemaid trikke ka :D
Hoiad kõrgemal? Mul on nii, et kui lohe liiga kõrgel siis ei tule head poppi ja mega raske igatpidi..