Sunday, June 12, 2011

Salmistu

Täna käisime sõitmas Salmistus. Hommikul vaatasime prognoosi ja otsustasime Tartust kohale sõita. Viimati olin merel nädal aega tagasi Kakumäel, kus puhus kaks päeva minu 10.5- sele natsa üle ja seega ei olnud need minu parimad sõidupäevad. Vahepeal olen käinud rulluisutamas, jooksmas ja jääl uisutamas, et kuidagi surfi kompenseerida. Täna aga sain üle pika aja nautida ühtlast tuult ja flätti vett, mis oli täpselt paras minu lohele - sellist ilma mäletan viimati Boracayl 2009 :)

Olen Eestis väga vähe sõitnud ja viimati lahkusin Salmistust ühel jalal keksides. Seekord sõitsime Mihkli ja Steniga sadamast flätile ning sinna jõudes sattusin nagu ideaalsesse treeningspoti - parajalt madal vesi, vähe rahvast, ühtlane tuul ja sõbrad veepeal - kõik mida mulle vaja. Tarifal koos prodega samas spotis sõites, hakkasid mulle huvi pakkuma COMBO trikid - mille eestvedaja ja hetkekunn on Youri Zoon. Comboks nimetavad nad trikke, mis on sooritatud järjestikku e. peale maandumist toimub kohe uus pop uuele trikile. Eks igaüks teeb oma tasemele vastavaid trikke aga Youri Zoona esitlus oli live´s vägev. Ise olen siiani harjutanud hookis combosid aga täna õnnestus mõlemal halsil maanduda ka UH-is kaks trikki järjest. See on päris lahe :) Samuti õnnestus mul üle pika aja ilusti maanduda UH loope. Ma ei ole oma surfipäeva lõpetades juba ammu nii rõõmus olnud - oleks ka talvel Eestis soe, siis ei peaks Salmistust kaugemale tuult otsima minemagi :D

1 comment:

Anonymous said...

I appreciate the ideas. I like your blog. I also have information about Nirmal Olympia, Mulund West, Mumbai. Find More information of this Project like Price list, Specifications, Floor Plans, reviews on Favista.com.Nirmal Olympia