Monday, June 20, 2011

EMV Race II etapp


Päev oli ilus ja seltskond tore:) Kõik tingimused mõnusad. Hea meel oli, et tüdrukuid seekord stardis rohkem oli.... need kes stardivad on kõik juba võitjad :D
Enda sõidu kohta võin ütelda, et arenemisruumi on veel kõvasti. Ülestuult krüssamise oskust mul ei ole. Triina ülestuult sõit oli meist kõigist peajagu üle - super. Jane oli samuti väga tubli. Pean oma meest natuke siinkohal hakkama ära kasutama, sest ise ei saa üldse aru, et kui kiiresti peaks sõitma ja kus ma seda lohet peaks hoidma ja kus üldse see poi on :)
Igaljuhul jälle üks kogemus juures ja kahetseda pole midagi... puhas rõõm oli :)

Plaan nüüd Pärnusse sõitma minna - nii et kes saavad ühineda?

Merel näeme ;)

4 comments:

Eneli said...

Pärnus mind näeb Mais ;) seal on meil park :)

Kerli said...

Me vist peamiselt rannas... eile olin veits haige ja ei saanudki merele aga täna vist proovin uuesti. Võibolla näeme.... siis peab lehvitama, sest mul prille ei ole ning kui tundun uhke, siis tegelikult ei tunne lihtsalt kaugelt ära :D

Jana said...

Tubli Kerli ja Jane ja Triina! Ma resideerungi Pärnus kui tuled siis näeme. Ja muideks Mai parki ma eriti jõudnud ei ole va 1 x kui Pärnu rannast Tomiga downwindi Ollikasse sõitsime. Tore koht see mai park. Pärnus olemine oligi visbpõhilie põhjus miks võistlusele ei jõudnud..;-( Tore teie võistlus muljeid kuulda.

Anonymous said...

I appreciate the ideas and I would like to read more good stuff like it, keep it up. I have also a information about the best new project Microtek Greenburg, Gurgaon. Visit Favista.com for Price List, Floor Plans, Specifications, construction update..Microtek Greenburg