Monday, January 18, 2010

Häädemeeste hobukoplis

17.01.10
Mereäärde saabusin närveldades sest olin eelmine päev kõigile kokku lubanud, et tuul tuleb ja sõita saab. Raudselt! Puud aga liikusid vaevumärgatavalt ja olin päris nördinud... Tegelikult oli kõik väga petlik sest kusagil ülemistes kihtides puhus 10 m/s rahulikult. Poisid võtsid suured lohed ja mina kaheksase. Kimasime merele ja seal tuul isegi valjemaks läks. Ühtlasemaks ka. Hüppasime, rullisime ja kihutasime võidu. Huvitaval kombel oli kuidagi hõre see õhk sest hangtime'i ei tahtnud üldse tulla ja jubedalt pidi pingutama, et maast lahti saada. Ometi olin sunnitud vahepeal depoweri põhja tõmbama, et Kihnu ära ei kanduks. Kaldale saamisega oli samuti tükk tegemist.
18.01.10
Esmaspäev ja töötud mereääres (ehk mina ainukesena...). Tänaseks näitas täpselt sama prognoosi ja võtsin julgelt kaasa kaheksase. Alguses veidi kahetsesin sest pidin hirmsasti töötama, et lohe õhus seisaks. Aga siis mõtlesin, et parem ongi! Eelmisest päevast olid kondid ja kannikad hellad ja ei tahtnudki midagi suurt ja põrutavat ette võtta. Libistasin handelpasse ja lihvisin kivist kikkereid. Kaua ma seda teha ei saanud sest õigepea tuul tõusis järsult ja pidin jälle sinikaid koguma hakkama. Kogusin neid natuke ja siis läksin koju. :)

3 comments:

Kristi said...

Tundub, Teil on ilus talv :)

Eneli said...

ehee:D oleks võinud kihnu poole kanduda:D oleks saanud tsau kaa öelda:D Täna tuli Raikol midagi sellist mõttesse , et võiste- munalaid. sõitis laevateeni ja enne vajus kuskile jääsupi sisse, siis läks koju ära :D

Triina said...

Hea et ma tulema ei hakanud :D