Thursday, January 28, 2010

27.12-21.01 Lumi on elu!

(C) TSK, R.Kvade

27.12-21.01 Kuna tuult pole olnud kuuaega, käisime praktiliselt iga päev Lauluväljakul ja nv. Valgehobuse mäel reile, bokse ja toru lihvimas, 180 tuleb juba vaikselt ära:)
17.01 Läksime Hanna, Ulvari ja Nikolaiga Haapsalusse. Tükkaega otsustasime Osterby või Haapsalu, Haapsalu või Osterby, siiski Osterby:) Kaspar and Co olid juba kohapeal. Minu parim lohe talv siiamani, nii palju puudrit pole veel lohetades lumelaua alt olnud, lahe! Siiski kate polnud ideaalne, kohati väiksed lombid lume all. Olin "õnnelik" ja 2 korda käisin "ujumas", kindad kohe külmusid ära ja minu HP, raily, blind ja muud mõtted jäidki mõteteks:) Eriti vastik oli ilus raily venutus ja lohisemine palja kõhuga vastu lund, väää. Vaikselt unistan kombessist! Tundsime puudust kikeritest, slaiderist ja pikkast torust:) Oleks pidanud kikerit ehitama:) Väike Stroh ja õhtul soe saun, mmm:)

4 comments:

Triina said...

Mul vasardab ka peas suurelt ja punaselt KOMBEKAS, kui järjekordselt kõhuli lohe järgi lohisen. Mõnna!
Railey otsustasin üldse suvesse jätta.

Eneli said...

ma olen triinaga kõikide asjadega nõus, mis ütles:D mul väiksena lumelauda sõiteks oli kaa kombekas sest ma jäin mitu korda tõstuki külge lohisema jope äärt pidi :D aga teine võimalus on jope alla hästi pikk kampsun või pluus panna ;)

Marianna said...

Mul käis mõte osta ühes tükkis termopesu:)
Ainukesed kombekad mida leisime poodidest oli Tartu Surfhouses Burton, S suurus ja Exitis oli väga lahe DC oma kuid jällegi S suurus:(

Jana said...

ga traksidega püksid on ka üli hea lahendus. Sellised millel on ikka korralikud, lühikesed traksid, nii, et ees ja taga on veel soendusega kangas ja näiteks südamed:-) Extremesport mõõb selliseid ROXI pükse. soetasin väga rahul.