Thursday, August 26, 2010

viimase aja surfid

Ega mul laiata pole sõitmisega. :D Nipet-näpet.
Täna sain päeval Kakumäel miski 2h 10,5 Obsessioniga. Alguses sõitsin testiks RRD 10 knotsi lauaga, puhus 4,5-5,5 ms, sain ülestuult nagu nohu aga noh peale grabide ma sellega midagi võluda ei suutnud. 5ms tuulega see laud tõesti töötab väga hästi!

Seejärel hakkas puhuma. Võtsin 132cm Poisoni ja lohe ikka sama. Soolona sõitsin seal enamus ajast, Ints koolitas. Kohati puhus piisavalt, et lohe jõud maha tõmmata ja uh võtta. Ma ei tea kus kõik olid?? Asko käis korra rannas vaagimas kas minna v ei, õigesti tegi, et ei tulnud.. Sest siis läksin väikesele puhkepausile ja tagasi tulles sain tõdeda, et tuult pole. Kojuminek.

Ükspäev oli Kakumäel korralik tuul, u 30min Type9 7 ruudusega, nostalgia.. selline kite oli kunagi mu surfigurul Kristil, sain ikka Pärnus sellega mitmeid kordi sõita enne kui endale 7se Obsessioni sain.

Eelmine nädal proovisin Salmistus bootsidega sõita, omaette ooper. Kristiini laud muidugi ka minu omast tunduvalt pisem. Kui tuli rähn siis päris tricky oli laud tagasi enda ette tõmmata. Eks see vajab harjumist.
Mina olen oma sträppidega rahul aga pargis tahaks veel saapaid proovida. Mingi 30min sõitsin tookord Salmistu 13 kraadises vees oma 10,5 Obsessioni ja Poisoni lauaga kah, kohati puhus ikka korralikult. Ja seejärel hakkasin tööle, tublid Karmen ja Pille said esimesed triibud tehtud, Karel ja Anu aga esmase lennutamise vees tehtud.

Puhuks nüüd paar päeva, tahaks õpetada ja sõita..

No comments: