Thursday, August 26, 2010


Nii long time no posting, okei vahepeal olen sõitnud vähe kaablis, must love it, panen mõned pildid.
sõitsin vähe bootsidega, minu arvamus:


Kolmapäeval sain sõita secret spotis. Kodus panin oma lauale bootsid peale ja elevus suur need esimest korda ära proovida. Sõitsin Team C 11, tuul oli puhanguline, mitte päris pöörfi wakestyle ilm, a no see selleks, kui kaua sõitnud ei ole siis kõik läheb! Aga nüüd bootsidest, vesi oli sile ja saabastele pöörfi, tuul ja mu lühike laud (128 ) mitte. Plussid: mugav on sõita, saab teha trikke rohkem powered, pop on hea ja laua pärast muretsema ei pea. Miinused: trikke harjutada, nii et lohe alla käib, on suhteliselt tülikas (mul on 4 liiniga C, mis teeb muidugi asja natuke raskemaks), trikke tuleb maanduda suhteliselt pöörfilt, sest väikese eksimuse puhul tuleb crash (ilmselt on see ka rohkem mu väikese laua viga, oleks vaja suuremat lauda), kräshid on valusamad.

Jätsin bootsid peale ning proovisin neid järgmine päev Salmistus. Tuul oli puhanguline, olin alguses 11sega, see käis pisut üle ja võtsin 9sase. Tänu tuulele oli raske trikke ajastada ja 9sasega oli vahepeal ok ja vahepeal polnud suurt miskit. Eniveis panin bootsidega peaaegu pildi tasku, maandumine läks nihu, kant jäi kinni ja tänu saabaste raskusele tuli mõnus feissplant ära, nii et pea kumises tükk aega. Peale seda panin strapid tagasi.

Kokkuvõtteks bootsidest: Bootsid annavad kindlasti rohkem stiili, kuid trikide õppimiseks minu arvates ei sobi. Bootsidega sõitmiseks peaks olema wakestyles päris heal levelil, minul läheb ilmselt selleks veel aega.

Sliderite ja kickerite jaoks on strapid no no, bootsid siiski only way to go.

No comments: