Wednesday, August 25, 2010

Kite Fiesta, Svencele, Leedu

Kui lihtsalt lohejuttu on igav kirjutada, siis natukene kogusin põnevamat lohejuttu. :D
Pere tahtis Läti-Leedu reisile minna ning kindel värk, et pidin kaasa minema. Triina kirjutas mingi aeg, et LEedus tulemas võistlused ja noh ma mõtlesin,e t kui siia kanti tulek on, siis võiks ju vaatama minna. Sellest vaatama mineku plaanist suutsid mõned inimesed mul muuta selle võistlema minekuks. No nii oligi, läksingi mõttega, et vahet pole, kuidas läheb. Võistlused olid eriti hästi korraldatud, tuul oli hea, flättt. Kahjuks mul võistlustega ei pea närv vastu ja kõik läheb käest ära. Proovimise ajal oli kõik väga pöörfi. Sain võistlustel 4nda koha. ehee, osavõtjate arvust parem ei räägi.
Samas ei ole hullu, kui närvi poleks läinud oleks palju paremini läinud.
Võistlustasu oli 35 lit-i. Selle eest sai päris palju- süüa, juua + igasugu nänni.
Mulle see süsteem siin meeldis. Meestel oli ühes heatis 3 tki ja , et neil vahet teha olid liini külge krõpsuga pandud lipukesed, kas siis valge, punane või sinine. Lipu värvid olid ühe plakati peal kirjas nimede taga. Hea arusaadav süsteem.
Omaette kogemus oli muidugi kiprite koosolekut vene ja leedu keeles kuulda, sest eriti palju aru küll ei saanud :D
Veel oli huvitav, et üks mees, kes vist isegi finaali sai sõitis Cabrinha Crossbowga, päris lahe, ma olen alati arvanud, et sellega on päris hull unhook trikke teha.
Noori sõitjaid oli ulmeliselt palju. Minust nooremad poisid, kes siis tegin ikka väga häid trikke. Hp oli nende jaoks küll eriti lihtne trikk vist. Üks kutt sõitis madratslohega ja tegi hp-sid.
Igaljuhul väga äge üritus oli. Ja harjutamise ajal tuli endalgi trikid päris hästi välja ja uh backroll on ka nüüd kindlasti lukus. Enne olin seda vist korrra, kaks proovinud, lihtne värk.
Veel peab manima seda ka, et võistlesin ikka strappidega, muiudugi veidi harjumatu, kui koguaeg bootsidega sõitnud.
Ja no siia on kindlalt veel palju asju kirjutada ,aga need ei tule meelde kõik korraga.
Kaablis käisin kaa veel nüüd Lätis.
Tartu oma meeldis mulle rohkem. Sest Tartus kui kukud, siis lastakse sulle handle kohe tagasi ja lased edasi. Seal on see , et ujud mingi rängalt maad. See tähendab, et midagi väga tegema ei hakkanud, sest korra niigi pidin veits ujuma. Slide hp-sid ainult.
Muide Triina, Sina oleks ära võitnud Leedus, kui kõik välja oleks tulnud, ma arvan küll. ;)

2 comments:

Kristi said...

Tubli tydruk, et laksid! Mul on sama asi voistlustega, selline pabin tuleb sisse, et voin lihtsalt lainesse kinni soita ja kohuli kukkuda :D

Triina said...

Super Eneli! Hea, et ikka eesti tsikke esindama läksid.
Amserv Cup siin jäigi ära...