Wednesday, July 15, 2009

Täna surfasin, päriselt, ilma sumpamata!!

Täiesti pekkis, mis viimase aja prognoosid teevad. Olen juba pühapäevast saadik rannas tünkse saamas käinud. Täna järjekordsele tülpinud ringile minnes pidin shoki saama, kui nägin TUULT puhumas. Kaasa olin võtnud 10 rpmi ja 11 waroo, lisaks veel ohakate korjamiseks kindad sest olin ülimalt kindel, et muud ma seal rannas nagunii teha ei saa.
Kümme kokku ja vette. Tuul muudkui tõusis ja tõusis. Sõitsin ja imestasin ning vaikselt hakkasin juba depowerit peale tõmbama. Päris mõnus!!
Jama aind selles, et olen jalale mingi salapärase vigastuse saand, nii et valesti maandudes lööb vasakust pahkluust valus raks läbi. Paneb päris hullu bloki peale, eriti uusi asju proovides. Nagu vihuti kipun ka vanu viimasel ajal valesti maanduma.

Igatahes loodan, et tüngasaamis päevad on nüüd läbi ja võib jälle vabalt surfata :D

2 comments:

Eneli said...

Aga mina sain täna tünga -.- :D Kui ma randa jõudsin oli tuul juba otsas:D

Kristiin said...

Täitsa pekkis, jumala lampi tulevad tuuleiilid. no kui homme sõita ei saa, siis ma ei tea noh!
Ravi oma pahkluu korda, nii ikka ei saa:)