Monday, July 20, 2009

Roosta ja täna olli rand

Roostal sai veits sõita, suht jama oli

Oeh, nii nüüd ma räägin tänasest, oioi sellest ma tahan rääkida:D JEEE ma õppisin loopi ära. Läksin kuue ruudusega peale ja mõtlesin, et kurat, see on nii kiire ja unhooki ei taha võtta, aga no võiks ju selle loopi ära õppida, mis seal ikka:D Nii ma hakkasingi proovima, panin ikka räigelt mäsa koguaeg algul ja päris valusalt no. Ühe korra tõstis nii kõrgele ja laud lendas ära ja siis jalgadega põhja, auch. Siis mingi hetk ma leidsin, et mul on kanna okas, no mida iganes:D läksin kaldale ja nokkisin välja selle:D Päris imelik. Siis harjutasin aina edasi, kukkusin ja maandusin ära. Lõpuks tulid juba enamus välja. Jeii, täna õhtul valutan pead neist peakatest ja faceplantidest ja mae i tea igast hulludest kukkumistest, aga olen õnnelik :D juhuu

7 comments:

Triina said...

Ülikõva Eneli!! Kiteloop on tohutu edasiminek! Adrekas voolas korralikult jah? :D

Eneli said...

Aa kuule, ma kardan, et asi oli selles, et ma magasin öösel 17 tundi :D ahaaa, tehke järgi no :D siis rannas oma kuuese lohega oli noo selline tunne ,et kurat, tahaks täiega jamada täna:D Adrekat oli ikka täiega:D aga päris ränk oli taevast alla sadada vahepeal :D lõpuks sain madalalt õnneks:D kiteloop ei ole nagu raske, vb valurikas algul ja üldse kukkudes, aga railey on raske, see ei tule mul ikka.

Jana said...

Tubli! Pane teinekord kiiver pähe. Ma olen ka pepõrutusega kodus passinud...

Jana said...

Tubli! Pane teinekord kiiver pähe. Ma olen ka pepõrutusega kodus passinud...

Kristi said...

Krt, ma pole proovinudki peale Kreekat enam kiteloopi, paar korda tuli siin kogemata kui backloopi transitioniga harjutasin, nyyd ei tule enam :D

Kristi said...

Tubli ka muidugi!!! Ja kiiver on tark mote!

Eneli said...

ma ei tea, tagumiku kaitset kaa äkki vaja:D ahaa, ma panen koguaeg põhja kinni tagumikuga:D