Monday, April 20, 2009

Treimannid, jukud, tõnnid (18.04.09)

Laupäeva ootasin erutus hinges. Hommikul siras päike otse silma ja kolistav tuul ei lasnud magada. Kiire hommikueine ja juba ma oma maksimum seksikas kostüümis olingi. Mis aga juhtus? Ilm läks pilve, tuul hakkas veel hullemini uluma ja ma võin kihla vedada, et nägin lund sadamas.... no mida fakk. Olin juba kergeid loobumis plaane mõlgutamas, kui õnneks jälle päike välja tuli ja lumi ära sulas. Välja astudes ei olnudki tuul nii jäine, kui olin arvanud.

Mereääres olime esimestena kohal, mina, Tom, Tenks. Ülejäänud entusiastid (Tarmo perega) saabusid hiljem. Lohedeks mulle 7 ja Tommile 9. Tenks veel vette ei tulnud. Algus oli üsna puhanguline ja rapsiv. Hiljem läks ühtlasemaks. Sõitsin enda ja lohe kenasti soojaks ja siis asusin hüppamist ja üht teist vana trikki meenutama. Mõtlesin küll, et nii roostes ja ükski asi niipea välja tule aga tegelt nii käes sees, et lausa iseenesest.

Vahepeal lisandus merele veel paar lohet Võiste poiste näol. Mul enam pikka pidu polnud sest näpud hakkasid kordamööda külmetama ja lihtsalt ei jõudnud neid enam soojaks pumbata. Põmst ongi kindad mul kõige nõrgemaks lüliks. Kõike muud ju topelt või tripelt. Tegin veel lõppu mõned kenad lennud ja tulin tulema. Fantastikaline päev!

Pühapäeval plaanisin ka surfata aga olin säästetud jõuvarud kogemata laupäeva õhtusel konsterdil ära raisanud ja nii olin hommikuks natuke laip. Keskpäeval ajasin siiski kalipso selga ja võtsime suuna jälle Treimani. Seal aga ei puhunud eriti... Sama lugu Kabliga. No selline piiripealne, et kaldast eriti kaugemale poleks saanud. Tulin koju ja surfasin interentis...

8 comments:

Unknown said...

Super Triina! Mul Laagris sadas ka laup hommikul lörtsi ja maa oli valge :D
Kas eile said ka vette?
Palju Sul kalipso on?
Ma oma 4/3ga käisin 4detsember viimati, päris põnev oleks teada palju sellega nüüd kannataksin vees olla. Haalariga oli ikka jumalast luks, kuigi mul olid ikka kõik riided all niisked-märjad :D

Kristiin said...

Aiai äge äge äge!
Kaua sa vees vastu pidasid?

Triina said...

Lumi oli küll tõeliselt mõnus shokk peaks mainima!!
Eile ma vette ei saandki, kõik tahavad surfamise asemel tööd rügada...
Kalipso mul 5/3 aga sinna alla veel termo ja peale omakorda üks jakk, nii et 7/3 tuleb kokku. Rist ja viletsus kõige selle selga ajamisega :D Haalar oleks taevaõnnistus!!

Triina said...

Kaks tundi vast pigistasin välja, ei saa meestele alla jääda noh
Kristiin millal siis taastusravi vees algab? :D

Eneli said...

Jane, teinekord lase, keegi aitab sul luku korralikult kinni tõmmata:D Siis saad kuivalt, vägev värk muidu, äkki see nv saab sõitma. Aga Te kõik võite ju laupäeval Pärnu surfiklubi kullika koristusele tulla kaa kell 11 ;)

Unknown said...

No mul vaja ju ISE kõik teha :D ja luku tõmbamisega ka nii :D :D
Igatahes luks oli et haalariga sõita sain.
Nüüd tuleb mul ka oma 4/3ga vette minna, no pluus alla muidugist :D Mis ei tapa see karastab! :D

Kristiin said...

Ma tulen teid veel mõni aeg lihtsalt fännama/pildistama. Ma loodan, et saan mai keskel sõitma. Selg pole veel päris terve, aga suht lubav:)

Kristi said...

Hullud!