Monday, April 6, 2009

Kõik vette!!

Avasin täna oma 2009 surfihooaja :))) Treimanis

Eelmine õhtu vaatasin küll, et kenad prognoosid ja kõik aga mitte ei tahtnud jäätuma minna. Kuna Tom varemalt kodo sai ja ilm lihtsalt nii imeline oli, siis tegime julgustüki ära. Kodus ladusin omale niipalju neopreeni selga, kui vähegi sai. Noh natuke puine oli olla küll, iga pikem samm võttis hingeldama ning kints läks millegipärast krampi aga eks see ole vist mu peki kasvatamise tulemus hoopis...

No igatahes vette saime kiirelt ja alguses tundus isegi tuul puhuvat aga peale mõningast triibutamist hakkasime aina rohkem ja rohkem kaldasse vajuma. Lõpuks andis Tom alla ja loovutas 11 ruuduse mulle. Kas oli tuul juba vahetuse ajal raugenud või 11 ruudune lihtsalt nii aeglane pidur - igatahes kaldast ma enam välja rabeleda ei suutnud. Rügasin nii trenni mõttes seal veel natuke ja siis tegin lõpu.

Kuna vesi krae vahele ega kindasse ja sussi ei pääsenud siis oli päris hea soe olla. Kõvema tuulega oleks ehk näpud ära külmunud aga õnneks oli selline hellitavalt mahe.
Vähe sai aga alustuseks paras!!

5 comments:

Unknown said...

Superlahe uudis Triina!!!

Ma olen ka viimastel päevadel mõelnud, et ei tea kas kannataks juba :D

Kristiin said...

ai cool cool! vaatasin, et täna puhub ja loogiliselt peaks prognoosi vaatama, aga persse ma olen ju inva, life sucks!
Aga äge, ma tulen teid ergutama järgmine kord!

Kristi said...

Oletegi juba hooaja avanud, õnnitlused! Ise oleme Markoga sooja vee, päikse ja hea tuule poolt nii ära hellitatud, et kui HongKongis veel mõtlesime vette tuleku peale, siis Helsingis puhus nii vinge külm tuul, et ainult mõte surfamisest tundus hullumeelne... Aga küll meel muutub ka meil :D

Kristi said...

Kristiin, kuidas selg ?

Unknown said...

Selg juba paraneb, tahaks juba okitoki olla..jaaajuuuu!