Saturday, April 18, 2009

Nii hea nii hea nii hea nii hea nii hea!!!!!!!!!!! :D

Kirjutan siin erutusest värisevate kätega juuksed mereveest märjad ja lokkis.
SEE AEG ON JÄLLE ALANUD!!! Kus iga jumala päev vaatad elevusega ärgates puuoksi ja windgurut! ELU MEREL ja RANNAS on LIIGA HEA!

Kakumäel siis miskit üle tunni. Suht roostes olin ikka aga absoluutselt ei heidutanud, kui jalg aasast välja tuli, kräsh jms naljad.
Juts ütles et pole veel sel aastal naisi vees näha old. Sõitsin jah seal meestekarja keskel teiste hulgas Besti Martti, RRD Raavo ja RRD Raivo.
Ma ei suuda hetkel rohkem kirjutada ka, no ei saa paigal püsida! :D

Tsikid elu on liiga hea!
Kristi kirjuta nüüd Kreekast. Hea meelega loeks siit vb homme päeval ei ole ma msnis...
Nii ma nüüd lähen lendan suurest õnnest edasi :D

7 comments:

Kristi said...

Mul on hea meel Sinu parast! Ma vist head tugevat tuult ei tunne mitu kuud.

Unknown said...

Palju teil tuult on?
Kuidas place on?

Unknown said...

Tänud Enelile, kes laenas oma haalarit!!!!

Triina said...

Couldn't agree more, tõesti kift päev oli!! :)))

Kusjuures see rooste kulub nii kähku maha, et ise ka ei saa aru kui juba ootamatuid manöövreid võtad :D

Unknown said...

Cool Triina - pane sõit kirja kah.
Kakukal oli miski 10 ms ja vahel rohkemgi vist. Kuis teil?

Triina said...

Meil võis umbes sama olla, kuigi vahepeal langes 7-8 m/s peale ja siis mingiaeg jälle tõusis.
Vaatan täna jälle täpselt samad tingimused. Äkki õnnestub vette saada

Unknown said...

Triina - käisid esmasp sõitmas?