Tuesday, July 19, 2011

EMV Race, II etapp Pärnus (16.07.11)

Peale oma ribilaksu palusin jumalaid, et tuul eriti ei puhuks ja kõik võistlused ära jääks. Õnneks nii oligi, et enamuses idakad ja kolme nädala jooksul sain suht vähe rannas ilastamas käia. Eelmisel nädalal oli küll tegelikult ilusaid tuuliseid päevi aga raiskasin need koolitamiseks. Paaril päeval sain siiski ise ka sõita, pükstrapetsiga vaikselt kulgedes. Sõita oli ok aga rippumistehnikat ei kannatanud veel.

Võistluspäeval olin suht närvis sest vorm kehva ja hullult kartsin kukkuda ja uuesti oma lihased ära rebestada. Eesmärgiks olingi seadnud:
1. Mitte kukkuda
2. Mitte venna lohesid ära lõhkuda.
3. Võita.

Varustuseks siis seekord pükspampers, valuvaigisti ja 2009 10m2 RPM ning mu ustav Lunacy.

Stardid läksid mul igakord pekki. Küll jäin ise magama või jäädi minu ees magama. Nii et tihtipeale oli enamus tüdrukuid must juba alguses pikalt ees. Hea õnne tahtel suutsin nad kõik siiski kinni püüda. Mõtlesin, küll, et võtan rahulikult ja ei hakka rabistama aga ma ei suutnud jalga gaasipedaalilt eemale hoida, kui nägin tuttavaid lohesid enda ees :D
Kolme sõidu jooksul oli päris nibin-nabin finišeid. Neljandas sõidus tuul muutis korraks suunda ja panin märgivõtuga nii mööda, kui vähegi andis. Selles sõidus sai Kerli päris pika edumaa aga kuna kolmas poi ära kadus siis sõit katkestati. Lisaks purunes ka paat ja võistlus selleks korraks läbi oligi.
Kõik olid pettunud, et rohkem sõite ei tehtud aga mulle sobis sest lihased olid täiesti tühjaks pigistatud ja rohkem poleks tõesti suutnud.

Võistlusega jäin väga rahule, jällegi super töö Jormalt ja Siimult!! Red Bullilt karastavad joogid ja O'neillilt ägedat kola!
Tüdrukuid oli stardis seekord lausa rekord arv (6) ning üks isegi Lätist - Aija. Tuleb meelde, et temaga võistlesime Ventspilsis ka.
Väärib ka mainimist, et üldarvestuse võitis Martti twintipiga :O
Palju õnne kõigile võitjatele! Tulemuste tabelid: http://www.lohesurfikoolitus.ee/uploads/4/6/7/4/4674387/16.07_emv_race_tulemused.pdf
Karinilt ilusad pildid: http://nagi.ee/photos/karinpytsep/sets/321405/

4 comments:

Kerli said...

Jaga nippi kuidas sõita nii, et mitte kukkuda.... :D

Muidu õnnesoovid veelkord!!!

Triina said...

Nipp on see, et meestega ei tohi võidu sõita :D
Igakord, kui ma olen üritanud mõnele mehele järele jõuda, olen kohe pikali kah.

Kerli said...

Hea nipp aga see töötab ainult sinul ;) Teistel on Sinugagi tegemist ja mehi vaevalt keegi selles mõttes jälgib..... või on see ainult minul nii:)

Anonymous said...

Its very nice. I always read your informative posts. I want to add A real estate project Vatika One Express City Sector 88A, Gurgaon. Find More information of this Project like payment Plans, reviews, prices on Favista.com.Vatika One Express City Gurgaon