Sunday, July 17, 2011

Aita Leida Laine EMV race II etapp

Tänu Indreku agitatsioonile võtsime ette tee surfilaagrist ja tulime võstlusele. Mina lõpetasin seal chillimise kell pool kolm ja tuleku otsus sündis lõplikult kell 7.30 hommikul, kui tundsin et mul olemine õnneks hea.
Saimegi rõõmsalt tagasi sõita, mul 3 koht, tal 2 koht wave lauaga:-)
Reggae pidu RRD telgis oli seda magusam:-)


Minu jaoks oli see 2 race võistlus ja esimesega võrreldes väga hästi korraldatud. Põhiline et uued suured poid olemas on, 1 küll läks 4 ringil kaduma/katki:-), mul oli sel hetkel enda jaoks hea positsioon sellest oli kahju.
Nii meil jäigi kolm ringi, mis arvesse läksid. Uut rada ei saadud paika, sest siis andis kaater otsad. Oh seda ebaõnne.

Sõitsin suvalise varustusega, laud on mul 127 x 38 pisikeste kiiludega, pole vist päris õige race jaoks. Peaks uue sebima:-)
Alustasin 9m Obsessioniga, mille vahetasin 7.5m Kahoona vastu, mis käis 3 ringil nii üle, imestan üldse et ülestuult poini jõudsin, tundus et sain ainult allatuult sõita.

6 tüdrukut osales: lisaks Jane, Liana ja keegi lätist.

Mõnus surfipäev oli!
Tänud tüdrukud.
Järgmisel laupäeval jälle..
Näeme Pärnus.

4 comments:

Kerli said...

Nagu ma juba ütlesin.... lahe, et tulid võistlema.... Videost vaadates oli teil surfilaagris väga lõbus meeleolu... nii et retsept:)

Anonymous said...

I like your blog. I always read your informative blog post. I have some information about real estate project Vatika Tranquil Heights, Gurgaon. Get Vatika Tranquil Heights Price List, site plan, Floor Plans, photos, Specifications, on Favista.com.

Anonymous said...

Great blog really enjoyed reading it. Have bookmarked you and will check back regular. Please feel free to take a look at my blog... Mahalaxmi Valley

Anonymous said...

I appreciate the ideas and I would like to read more good stuff keep it up! This is very nice article and have great information. I have also avail information about the best new project Ashiana The Center Court