Tuesday, October 12, 2010

Season closed! :D

Täna käisime Kristiga Kakumäel, puhus NW 13-15 ms. Vesi 7 ja õhk 4 kraadi.
Eile mõtlesin, et kui täna ikka selline ideaalne päikeseline sügissurfi tugev tuul on, siis lähen ja lõpetan selle veehooaja ära. Mõeldud, tehtud.

Mul oli tänaseks üks ülimagus maius! Mu uus imearmas roheline tuleva aasta seitsmeruudune obsession. Ja oli veel magusam, kui arvasin. Juba ta kotist lahti pakkides nägin, et trailing edge on tehtud hästi tugevaks ja laiaks, thumbs up! Lisaks juures rullikuga bridalsid, again thumbs up!
Mõnusalt stabiilne ja kiire oli ta sõites. I love it! Ja nii pidulikult selle hooaja vees lõpetasin, käiks küll kauem kui oleks saun kohe ranna lähedal, ausalt! Sest vees pole külm aga enne ja pärast õues neid neopreeni kihte laduda-koorida, enam ei taha! :D Siis on vilu.
2008 nt lõpetasin hooaja 04.12.2010. Kui nüüd varsti sooja surfile ei saa siis muidugi võib juhtuda, et isu läheb nii suureks, et lähen ikkagi jäätükkide vahele veel kah... :D :D :D

Eile koolitasin oma ülitublit õpilast Viljarit Kakumäel, sõitis kenasti oma 10,5 ruuduse Obsessioniga! :D Viimane veekoolitus kah tehtud!

Ja üleeile 10.10.2010 :D siis viimane võistlus, race, nagu Triina kirjutas.
Minu jaoks oli see esimene race Eestis. Päris väsitav, fun ja omamoodi kogemus.
Suht alguses kaotasin kõige kaugema poi juures allatuult sõites laua, lohisesin seal vees vääga kaua ja üritasin teda leida, algul nägin aga siis suurte lainete taha ta kadus ja nii ma seal siis pikalt hulpisin. Lõpuks Risto möödus, küsis kus mu laud on, mingi hetk ma enam ei jõudnud seal seigelda, dräägisin kaldale, võtsin oma väikse laua ja kukkusin otsima, no ei leidnud, närvid olid läbi ja väsimus hakkas vallutama. Jäin kaldale puhkama lootes, et keegi ikka laua paati andis ja varsti nad tulevad pausi tegema enne teise vooru starte. Nii oligi, Risto oli laua paati viinud, tänud veelkord!
Teist vooru alustades selgus, et lohe pole enam päris täis. 4 start oli ok kuigi lõpus juba nägin vaeva selle tühjeneva lohega. 1 võistlejatest kah vees ütles, kle sul lohe tühi! 5 start siis pingutasin elueest, lohel ei olnud enam normaalset vedu, muutis kuju ja kohati ma lihtsalt istusin vees, hingasin 3x aeglaselt sisse-välja et jõudu koguda ja pressisin edasi. Lõpule sain, olin päris läbi. Ütlesin paati, et lahkun areenilt ja liuglesin allatuult kaldale. Sinna jõudnuna selgus, et lohe oli ikka palju tühjem kui ma arvasin aga suur respekt sellele kaidile, et ta siiski nii töökas oli! Ja lisaks tõusis siis selline tuul, et mere poole polnud enam võimalik vaadatagi, liiv ja kõik muu lendas. Imestasime seal, kuidas nad 12-13 ruudustega küll viimase 6 stardi lõpetavad, enamus siiski lõpetas! Eriti tublid!
Korralduse poolelt jah Triina juba mainis miinuseid ja plusse.
Tore oli selliste tsikkide kõrval poodiumil seista, väsinuna kuid õnnelikuna. Ja hea meel oli mul ka Risto ja Raavo poodiumikohtade üle! Boss võib ka rahule jääda! :D

Selliste eredate elamustega 3 viimast surfihõngulist päeva on mul olnud, mis on nagu ideaalne finaal Eesti veesurfi hooajale 2010ndal. :D

1 comment:

Triina said...

Jaja never say never. Käisin ise ka eile sõitmas ja vandusin, et rohkem ei lähe aga juba vaikselt kripeldab :D