Sunday, February 21, 2010

Pärnu Surfiklubi Talilohe 2010 (20.02.10)

Ajee minu esimene race kogemus. :))
Kui keegi oleks talvehakul ennustanud, et idatormiga snowkite race'l osalen siis oleks mu vastus olnud - yea right midaiganes. Ma ei ole nendest kursisõitudest kunagi vaimustuses olnud, vastikud higised testosterooniga mehed ühes puntras ja lohed kõik sassis. :D

Kuna talvejooksul olengi põhiliselt ainult idatuultega sõitmas käind ja tormid tunduvad kuidagi tühised siis olin üsna kindel, et lähen ja proovin võistelda. Kohalejõudes lohet üles lastes hakkasin tegelikult kahtlema sest puhangud olid päris tigedad ja augud vapustavalt nõmedad. Kuue ruudust ei tahtnud aukude pärast võtta ja nii läksin kaheksase RPMiga. Esimeses stardis väga ette ei roninud ja nii sain üsna viimaste hulgas minema, finišis pidin veel kaks korda ülestuult sõitma, et lippude vahelt läbi mahuks doooh.... siiski kummalisel kombel jäin kaheksandaks!?!
Teised sõidud läksid juba paremini ning enne finišit enam üles ei pidanud sõitma, pressisin end igakord kuidagi hädavaevu lippude vahelt läbi. Millimeetrite mäng ausõna :D
Päris tihti sattusin Raavo ja kellegi Nobile kutiga (Kalev?) ühte punti ja kolmekesi reas maadlesime end finišisse. Viimane sõit läks mul kehvasti, stardis sain küll hea positsiooni aga Oll tuli selja tagant hullu hooga ja lasi oma lohe mulle liinidesse. Õnneks läks kõik niivõrd hästi, et safetyt ei pidanud tõmbama vaid Oll võttis laua jalast ja jalutas lohega mu liinidest lihtsalt läbi. :D Jätkasin sõitu ja endale suureks üllatuseks tulin taas kaheksandaks?!? Nii veider. Igas stardis arvasin end viimaste hulgas olevat, masendusega vaatasin, kuidas lohepilv mu ees alati tuisku kadus. Koju jõudes ja tulemusi nähes olin päris hämmastunud, kui end üldarvestuses 9ndalt kohalt leidsin. http://www.windsurf.ee/index.php?uudis=46
Kokkuvõttes väga lahe üritus, reeglid arusaadavad, poid nähatavad ja inimesed abivalmid ning sõbralikud. Märkide võtus kaks Jürkat kaasa elamas ja saaniga ohutust tagamas - mida veel tahta :)))
Retsept Pärnu surfiklubile ning Erkkile, Ufole ja teistele korraldajatele!!

P.S Võidu pühendan vanaemale, kellel oli samal päeval sünnipäev :))

3 comments:

Eneli said...

Triina, Sa oled tubli!! (:

Unknown said...

Nice Triina! Väga kõva et tüdrukute lippu nii kõrgel hoidsid! Tähista!

Kristiin said...

ollallaaa