Monday, February 15, 2010



Mu aia lumelaua spot :D Päris lahe jamada seal :D

7 comments:

Marianna said...

Väga kihvt park! Tõsta toru mäepoolne ots pisut ülespoole ;) No stress tail press :)

Eneli said...

homme proovin järgi ;) Esimest korda sõitsin toru, aga nüüd mõtlen juba, et võiks pikem olla ja suurem, aga pole.Selle isa töö juurest tõi :D

Eneli said...
This comment has been removed by the author.
Marianna said...

mida suurem toru, seda lihtsam ;) see pole küll toru, aga asjlik õpetus Karelilt
http://uus.swb.ee/category/noortesari/trikiope/raua-sulatamine/

Eneli said...

Ma teen bs boardslide, mulle kõige lihtsam, sest ma ei suuda otse seal torul püsida :D boksidel kaa mitte:D

Triina said...

Tubli töö Eneli, varsti võib Priit su Nõmme pargi kühveldajaks palgata! :D

Eneli said...

kahjuks mitte, sest ma ise tegin halva hüppe, ta tegi mulle uue :D