Monday, February 1, 2010

El gouna jaanuari lõpp ja veebruari algus! 15 h

No students?! OK, i go kiting!

Storm is back, sunshine is gone! Puhub iga päev, elu on ilus! Olen päris palju sõita saanud, kuna õpilasi ei ole, ja kui on siis paariks tunniks! Uutest trikidest on selged transition downloop, backroll to switch nosegrabiga, proovisin esimesed unhook kiteloopid ja downloopid ja kaks viimast päeva olen harjutanud railey to blindi, 2 korda olen poomi kätte saanud ülejäänud ajal lihtsalt puutun ära, aga ma varsti teen selle triki ära. Õnneks on prognoos kuni laupäevani!

4 comments:

Triina said...

Kena kuulda tuuliseid uudiseid egiptimaalt! Nüüd siis hakkab päevik hoolsalt täienema :))
Laupäevaks railey to blind lukku!!!

Kristiin said...

fakk liiga palju puhub, täna sain katset kaks korda pass the bar, ja siis hakkas laksama, homme puhub palju ja ülehomme ka, sõidame niisama siis 7 korrusele

Kristiin said...

5 katset see tähendab

Eneli said...

hahaha, mine siis juba 10ndale korrusele kaa:D Mu tänane koolipäev on puhas piin :D mõtetes on ainult lumituullohejalaud