Tuesday, September 28, 2010

Suvi 2010:-)


Tere taas kõigile. Nagu juba pealkirjast näha teen siis kokkuvõtte suvest, kuna olen ikka ütlemata vilets blogija, siis tagantjärgi.
Suve jooksul olen sõitnud vähe, põhjuseks arvatavasti uute trikkide mitte juurde õppimine, kuigi see oli mul plaanis ning laiskus lihtsalt triibutada.
Kindlasti oli põhjuseks ka liiga ilus suvi.
Teiseks põhjuseks ka IKO instruktori paberite tegemine ja õpilaste õpetamine, mis mulle täitsa meeldib. Ja kui tuul oli nii ma siis õpetasin. Õppijateks oma tuttavad ja põhiliselt ALOHA õpilased. Kirevamad kujud olid soome tuntud filmiprodutsent mr. John Hakalax, kes oma võttegrupiga kõik ilusti linti võttis ja järgmisel suvel MTV 3 ekraanil linastuvas realitys laiale soome publikule nähtavaks teeb. Alohale reklaam igatahes garanteeritud:-)
Oli veel ka Buduaari tegelased, mille tulemusena sündis siis minust artikkel Buduaaris.

Resideerusin pikalt Pärnus. Surfispottide (öö)elu oli seal äraütlemata lõbus, vahest isagi väsitav..:-). Tänan spottide rajajaid ja Pärnu sportlikuma turisminduse arendamisele kaasa aitajaid.
Ootamatult võtsin osa Tallinna meistrivõistlustest ja nagu juba FB mainisin - õigel ajal tuleb olla õiges kohas! Et osaleda elu esimesel surfivõistlusel ja saada 3 koht, ilus klaasile graveeritud auhind, diplom ja loomulikult RRD seljakott:-) No tuju läks kohe heaks!
Rääkimata, et 15 min. enne võistlust sain kätte oma tuliuue 2011 RRD Obsession 9m lohe, millega kohe võistlema läksin, oli iseenesest juba nagu auhind.
Osalesin ainult race sõidus, freestylest oleks võinud osa võtta, aga veits plass on Triina ja Marianna kõrval ainult topelt backrolli teha, nii ma otsustasin mitte osa võtta.
Hirm külm oli ka.
Au oli Triina ja Mariannaga koos võistelda ja tänud, et ebaselgetel põhjustel teised chikad võistlusel ei osalenud:-)
No ma nüüd lubasin endale veeta kusagil soojas paar kuud ja trikke õppima hakata, võimalik et ka koolitada. Et järgmisel hooajal vähemalt midagi rohkemat teha suudaks.
Võistlused olid väga õpetlikud, sain aru et stardis tuleb trügida esimeste sekka, sest esimeses ringis startisin lõdvalt viimaste seas. Koht ka vastavalt lõpus. Viimases ringis olin tänu heale stardile isegi keskmisel positsioonil, kuni vist väsimuse tõttu laud jalast kadus ja selle kättesaamine üüratu aja võttis.
Mariannalt õppisin, et kaasa vaja võtta mitu kalipsot, et uue distsipliini saabudes kuiva ja soojana alustada.
Ei no tegelikult on olnud väga hariv ja põnev suvi/hooaeg!
Arvestades praegust temperatuuri on mul tunne, et sel hooajal sõidud sõidetud. Kui just soojemaks ei lähe.
Oktoobris plaanis 6-8 naisega El Gounasse minna, kel huvi see liitugu. Plaanime viimase hetke lennupileteid, esiteks odavamad ja teiseks, et ikka saaks ka tuule järgi oma trippi planeerida. Koha peal lux korter, mis on inimeste peale jagatuna odavam kui kole hotell.
Tuult ja sooja!

7 comments:

Eneli said...

Et siis kellega minek on? :D

Jana said...

1 mu enda sõbranna, 2 tuttavat pliksi, 2 õpilast ja veel 2 juuksurit pliksi keda ma ei tunne:-) Arvatavasti 31.10 1.nädalaks. 4000.- tahaks piletid saada ja 2500 elamise( mõne villa otsiks). kokku siis 6500 + söök. Kui saaks 8-10 inimest kokku saaks ühe mega villa võtta. Muidu võtame väikesema.

Triina said...

Tegus suvi! Tead aga topelt backroll pole üldse lihtne trikk
Sheeri pilti ka!!

Jana said...

No tahaks ikka unhooke ka julgeda..

Kristi said...

Sinu visadust lohesurfi alguses näinuna, olen kindel, et hakkad tüdrukutele varsti kõva konkurentsi pakkuma :)

Triina said...

Tegelt ma teengi topeltrolle pigem unhookis, siis kui midagi pekki läheb saab kohe lahti lasta :D

Unknown said...

Tubli tsikk oled!
Lahe, et uue lohega! Kuis uus nuts meeldib?