Monday, February 1, 2010

Kannatuste rada (01.02.10)

Tänagi tuul puhus. Põhjast seekord. Seda ei juhtu just tihti ja aknast välja vaadates ei suutnud kuidagi mõistatada mitu meetrit teda siis täpselt on. Kaasa võtsin 8 ruuduse - keskmisega ei saa ju feilida. Kohale jõudes vaatasin, et sittagi ei puhu... Kõmpisin siis kaheksasega koju tagasi ja vahetasin ta kümnese vastu. Mereääres kotti avades OMFGWTF kuue ruudune vahtis vastu... Tahtsin sinna samma nuttes ära surra. Täiesti pekkis lihtsalt. Mõtlesin, et korjan kogu selle laga kokku ja lähen üldse minema. Aga tuul puhus ja jäi ikka kripeldama. Vinnasin kuuese selga ja kahlasin uuesti läbi hangede kodu poole. Kui kümnesega lõpuks täiesti higiselt mereäärde jõudsin, lund tuiskas ja puud käisid vastu maad. EI OLE VÕIMALIK LIHTSALT!!
Pumpasin ta täis ja kangutasin seal siis tunnikese. Oli päris kift aga tänaseks olid mul ju unhook plaanid. Kui ühe crashi käigus lohe liinidest läbi sadas, siis mõtlesin, et teen selle piinarikka liigutuse ja toon kaheksase kodust uuesti ära. Kui tagasi jõudsin sain vist 30-45 minti sõita, kui tuul ära langes.... no nii leim. Sellist ajuvähki pole mul enne olnud

4 comments:

Kristiin said...

aaa vaesekene

Eneli said...

täielik ebajopp, aga ma eelistaks lumes sumpasist täiega rohkem kui kooli. täna peale kooli ema ei lubanud sõitma kaa, olin alles haige, jällle -.- Aga nüüd kolmap ehk ;) ja triina, hüppa linnast läbi üks päev, su see naishi kott, mis said psk hooaja lõpupeolt on ikka minu käes ju

Triina said...

Dääm jah, olen linnas käind küll aga koguaeg ära unustand. Kui nv'l ei puhu tulen!!
Ja ära kuula ema, mine surfama! :D

Eneli said...

homme!!! peale kooli kohe lähen :D Aa ma lähen nv simpel sessionile tallinnasse ja no üldse enamus nv-d olen tallinnas:D samas keegi ikka on kodus:D