Tuesday, December 8, 2009

korra nädalas, aga siis korralikult

olen endale selgeks teinud, et meie kodulaht on töö,
seega puhkamas ja lustimas käin mujal ehk kohalikus väänas.

oli täiesti tavaline esmaspäev, seega lohetajaid päeval neli,
õhtupoole 6, tuult 18- 20 knotsi, lohesid minul kasutada kaks -
waroo 9 ja cabrinha 10.

hüppeid püüdsin teha ka warooga, aga no vot pole see minu lohe -
cabrinha oli kohe niipalju parem temast - suur. võimas ja aeglane!
trikke ei tee ja ei õpigi, sest pole omad lohed käsutada,
seega ma ei saa endale lubada asjade purunemist.

aga süda on ikkagi oi kui rahul.
boca grandi on megalahe koht, kus surfata!

40 minutit sõitu sinna ja tagasi tasub end kuhjaga ära :)

5 comments:

Unknown said...

suprhy - ilus, väga ilus!
need lained awww ja kellelgi on teil jackrussell, nunc!

see on see nali, kui surfiinstruktor oled, oled vees küll kui puhub ja mängid lohega aga koos õpilastega :D aga siis vahel kui ise sõitma saad siis seda magusam see komm maitseb! mul on nii hea meel, et sa seal oled, võta viimast!

Kristiin said...

lainetele rispekti!

Eneli said...

No ma olen lihtsalt nii kade teie kõigi peale, kes te ära olete kuskil. Mul siin päris jube ikka, surfata pole saanud ja arvestused onn nii räiged,et õpin hulluks end. Mul jube väike mõte, et kui jõuludeks lund või jääd pole siis tuleb surfama minna, ei suuda enam niiviisi.

magusasi said...

jane, meil on siin parematel päevadel vahel kokku neli-viis jacki! ainuüksi minu ülemusel on neid terve perekond - ema Hanna, isa Hunter ja poiss Maku!

Kristi said...

Kauaks Sa veel jaad, tule meile ka kylla!