Sunday, December 27, 2009

ebajopp

Hommikul lennutasime priiduga kullikas lohet, aga krt, ei vedanud, lendas puu otsa, kõik jäi terveks vähemalt.

Tahtsime Lätti minna, aga õel oli ID kaart kadunud ja tema autoga ei saanud kaa minna, sest seda ei saa volitada, lõpuks läksime trigeri bussiga. eriti naljakas:D ja kui kohale jõudsime avastasin et laua klamber katki, aga varba poolne, sõitsin kolmega.:D Vähemalt sai sõita. normps. jajaja, 2. jaanuar lähen Egiptusesse Janele ja Kristiinile külla, saan uut lauda testida, mille sain jõuludeks, Custom 133 2010 ägeeeee. :D ja KRISTIIIIIN PALJU PALJU PALJU ÕNNE, TUULT JA PÄIKEST!

10 comments:

Marianna said...

Parim kingitus jõuludeks!!! 133x40-ga saad sõita nii strappides kui ka saabastes;)) Kas varsti kustume su LY -ks? (anDRE, eneLY):D
Wakestyle forever!:)

Marianna said...

kutsume

Eneli said...

ehee, eks näis mis saab nüüd, egiptuses saan uut lauda proovida ja ei jõua enam suve ära oodatagi või no kevadet, et saapaid proovida, ma juba praegu olen nii kindel, et mulle raudselt meeldivad, kogun raha, et osta :D

Marianna said...

Eneli, OT või CT?;)

Eneli said...

ahh? :D ma ei jaga

Marianna said...

CT - Close Toe (nt. http://www.liquidforcekites.com/bindings-synergy-fly-ltd.html)
OT - Open Toe (nt. http://www.liquidforcekites.com/bindings-synergy.html)

Eneli said...

aaa, ma ei ole veel nii kaugele mõelnud, mida Sa soovitad?

Marianna said...
This comment has been removed by the author.
Marianna said...

süda ütleb CT - CT sobib hästi lohede ja trapetsile. Kaine mõistus ütleb OT:)))

Eneli said...

hhaah :D:D:D