Wednesday, December 16, 2009

El Gouna detsember, 10h


Detsember on olnud siiamaani väga halb kuu, tuult ei ole peaaegu, et üldse. Ütlen ausalt, et Eestis puhub ka rohkem. Ma loodan et tuul tuleb lambist ilma prognoosita tagasi, nagu oktoobris, sest prognoos on masendav. Võib-olla on aeg siit edasi liikuda. Siiski on olnud üksikud tuulised päevad, ei mingit tugevat tuult, aga parajad unhooki jaoks. Sain vahepeal uue laua, Aboards x-seeria 2010, 128. Alguses oli päris harjumatu, kuna ma ei ole nii lühikese lauaga sõitnudki, aga see oli vaid 1 päeva küsimus, laud on hea kergem ja alati tundub, et uuest lauast saad nii hea popi. Harjutasin sbendi kuu alguses ja see vajab veel harjutamist, kuna ilusaks s-bendiks on vaja head popi ning ilusat kehaasendit. Unhook backroll on mul lukus, jess. Tuuletutel aegadel olen poomi peal harjutanud kõvasti, sain ära tehtud peale tavalise hp, backmobe'i ja slim chance'i. Tuuletul ajal tuleb kõvasti trenni teha, et kui puhuma hakkab on keha valmis- käime siin iga õhtu jooksmas, vahepeal jooksen ka randa, viskan 20 hp-d poomil ja nüüd on plaanis ka jõusaali minna unhooki muskleid kasvatama, hehe.

12 comments:

Kristi said...

Peate eestlased jalle sinna kutsuma, siis tuleb tuul ka tagasi!

Kristi said...

Aga trikkide kohalt oled ikka tubli...ei teagi teist nii hullu naist, kes nii areneks!

Triina said...

OMG tagasitulles te mitte ainult ei võida kõiki surfi võistlusi vaid mõned fitnessid ka :D

Marianna said...

Kas musklid juba paistes?:)
Järgmisel hooajal läheb põnevamaks:)

Marianna said...

ehhe, mul laua suurus aina kasvab - 2010 hooajal Influence 134x41 põhiline ja skim nõrga tuule relvaks. 2008 oli 127x38, 2009 - 130x39. 134x41 iseenesest on mõeldud kergekaalulistele saabastega sõitmiseks

Kristiin said...

Kas 134 liiga raskeks saabastega ei jää? Ma võib-olla plaanin ka saapad võtta, ronixid, kuna nad teevad spets naiste omasi, mis on kergemad ning ronix toodab üldse kõige kergemaid wake saapaid.

Eneli said...

Ma olen kaa saabastele mõelnud ja ronixitele ;) :D

Marianna said...

134-135x41 on paras minu kaalule ja 2009 130 Aurast märksa kergem. Väiksele lauale pole mõtet saapaid panna, ma olen ju oma lame 130x39 freestyleikaga sõitnud saabastes, liiga väike (lühike ja kitsas) ja selle võib saapadega kergesti pooleks hüppata. Saapad tahavad suurt lauda, suure rockeriga;)
Kõik wake firmad teevad naiste saapaid aga Ronixid on jah kõige kergemad, LF omadest on ca 50-150g kergemad. KiteScoopil oli teema kaaludest, olulisem on märg kaal: http://www.kitescoop.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=5092

Marianna said...

Enely, sexy boots the way to go;)
Minu 2010 Synergy OT (US 7-9) saabas varsti kohal, kui keegi kevad poole soovib LF lohesaapaid võrdlemiseks testida - welcome;)

Kristiin said...

hmm, seda on hea teada, siis peab suurema laua kõrvale ilmselt muretsema. Eniveis, kutid räägivad, et õppida on parem strapidega, ja kui trikk lukus siis saabastega sõita ja add just some style. Anyways näeme, kuidas siin läheb. Meil ei ole siin üldse tuult ja forecast on GAY, braindead, braindead, tegin eile 100 handlepassi poomil...braindead, braindead!

Marianna said...

Parim seletus saabastest: http://www.youtube.com/watch?v=zSSKisOk2lo
Unhook pop ja raley peab olema käpas ja siis pole (vähemalt minu jaoks) vahet trikkide õppimisel, vähem body drägimist lauale järgi:) Aga strappidest nagu nii ei loobu, on tingimusi kus saab ainult strappidega sõita.
Stiilsema näevad trikkid just kaalu pärast! Kaal annabki selle smoothy liikumise, see oli minu jaoks avastus.
Saapadega suure laua kantimine lihtne (nagu lumelaudki), suurem popp->suurem power, pikkemad airid, tänu saapadele ja ROCKERILE pehmed maandumised (palju pehmemad kui strappides) ja laud kinni ei jää kinni.
Üks AGA on: forget hooked pussy kiteloops!
See aasta on tuulega jama, meil pole olnud tuult ka Portugalis, aga igal asjal oma positiivne külg - kuiv trenn tehtud:)
Tuult;)

Kristiin said...

Tänks Marianna selgituste eest, peab mõtlema selle üle või veel parem proovima. meil ju tingimused iseenesest head flätt juu, kui puhuks!