Wednesday, May 4, 2011

Esimene kord

Vedasin lõpuks eile oma kondid merele. Kohaks Salmistu flätt, puhus 8-10 ms, õhk 4 ja vesi 4-6 kraadi vahel, kohati piilus päike, pilliks 7m2 2011 Obsession, 4/3ne kalips, kirja sain 1 tunni ja sutsu peale.
Risto ja Margusegi meelitasin endaga kaasa, muidu olekski Salmistul üksi sõitnud, sest peale luikede oli seal tühjus - väga luks!

Ma olin ikka mega õnnelik, see tunne et sahistad lainetest läbi või liugled laineharjal, see tunne kuidas vesi näkku pritsib, maandumised mmmmm vees sõita on ikka mega mõnus. Lumel mulle meeldib ka aga see on ikka täitsa teine ooper.
Kahju oli lausa kui lõpuks nägu ja sõrmed külmetama hakkasid ja välja tulin.
Tõdesin, et kalipso on mul veidi roostes või olin see mina? Ei kalipso ikka.. :D
Aga selle peseb meri varsti maha, kui trenni teha. :)
Risto voolis toredaid vanakooli trikke ja Margus lammutas kah. Väga luks oli nendega koos sõita.
Reedel peaks ka puhuma, loodetavasti see ei muutu ja saab Kakumäele, bueno!

Eesti on tegelikult täitsa hea koht lohespordiks, alla kuu tagasi sõitsin alles koduõues. Kui on lumine talv siis ju aastaringne hobi. :D
C ya in the sea girls!

2 comments:

Triina said...

Hehe nii külm, et isegi mehed ei tahtnud tulla. Meil on siin ka viimasel ajal jäised tuuled ja kuidagi raske on end randa vedada. :D

Unknown said...

Eestis on jääkarude surf! Aga peab surfima! :D