Sunday, November 22, 2009

Nagu viimased porikärbsed päikese käes

21.11.09 Treimanis
Viimasest surfist möödas peaaegu poolteistkuud ja ausaltöeldes olin juba hooajaga hüvasti jätnud, varustuse kokku pakkinud ja kappi lükanud. Laupäevane prognoos lõi aga vere käima ja tõmbasin träni uuesti kapist välja. Tavaliselt sügiseti ajab mind see topelt neopreeni selga pressimine hullult närvi aga täna olin päris õnnelik. Põdesin ainult kinnaste pärast, need mul veidi katki ja juba oktoobri algul hakkasid isegi köögikatadega näpud kangestuma. Proovisin siis uut meetodit, köögikatad alla ja neopreen peale. Töötaski päris hästi, näpud ei hakanudki külmetama. Või oli väljas tõesti nii soe?
Lohe tundus alguses nagu mingi võõrkeha olevat, nii veider. Mäletan ikka, et lohe ja mina, me olime üks. Hea, et kuuest ei võtnud, läksin kaheksasega ja sellega harjus päris kähku. Vesi ei tundunudki enne külm, kui paar korda vastu vahtimist sain ja massive brainfreeze'i all kannatasin. Hiljem õppisin põiklema
Üldiselt kift oli, nahistasime seal kaks tundi. Päike paistis ja vesi sillerdas. Trikid meelest läinud.
Tahaks veel...

4 comments:

Eneli said...

Väga äge, et veel sõitmas käisid. :) Ma üritan terveks saada. Päris paha :(

Marianna said...

Mul sama tunne, ühtegi trikki ei mäleta, kevadel kõik algusest peale;) Surfshopis ostsime just uued kindad 3mm, väga soojad võrreldes sama mudeliga aastast 2007 (teine materjal)

Triina said...

Peaks kibekiirelt kindajahile tulema, ega need ilmad soojemaks lähe.

Eneli sulle kiiret paranemist, nüüd ju mitu päeva jutti Pärnu tuult.

Jana said...

Tüdrukud te tõelised põhjamaalased, korra oli soe aga üldiselt on ju ikka külm. Tublid.