Sunday, November 1, 2009

Egiptus

Nii mõnus, et meil see blogi ikka on naised!!! Nii armas on siit meie tegemistest lugeda, siinkohal kõigile teile 1 muah!
Läheks ka hea meelega mekasse, arubale ja oi kui paljudesse kohtadesse veel. :D

Ok, minu viimase aja tegemistest...
Ausalt öeldes tuuletute päevade saaga on jätkunud... :(
Aga mina olin nüüd 4 päeva puhkamas Kairos ja Aleksandrias. Tegime roadtripi rendiautoga, ülilahe oli! Mina, Alia (egiptus) ja Rosi (austria).
Kairo - pruunid pooleliolevad korterelamud, tõsiste nägudega egiptlased, meeletult autosid olematute külg ja pikivahedega, niiluse ümber põllumaad majade vahel, püramiidid linnamelu taustal, prügi.
Püramiidide ümber sain araabia hobusega galoppi kihutada, see oli maius! :D
Ööklubi Budha Bar jättis mulle väga hea mulje.
Alexandria - meri, rohelus, arhitektuur, veidi rõõmsamad egiptlased, endiselt palju autosid ja olematud vahed, imehead mereannid.

Nüüd tuleb teine neljapäevane puhkus, lennutripp Eestisse, vaatan üle kui külm teil siis on juba tsikid, kes te seal end karastate!

4 comments:

Eneli said...

ehee, saad mõnusaid miinuskraade tunda:D

Triina said...

Vabatahtlikult külmetama või? Raske saab sul siin olema :D

Unknown said...

Minu auks tuli esimene lumi maha, nii armas oli kodumaal olla need päevad. Nüüd õnnelikult egiptis ja tööl tagasi.
Jana on ka perega siin ja Besti kutid ja veel tegelasi.

Anonymous said...

Kids Line also offers parents a superb one purchase solution for the Cheap Ugg Bootsnursery. Kids Line bedding sets include 5 or 6 pieces which coordinate to produce a gorgeous look for any new baby in girls, boys and neutral colours for pre-birth preparation. Sets includeRosetta Stone language beautifully decorated quilts with matching bumper and blanket and offer parents the opportunity to pick up a room set in one handy pack! Matching accessories also available.Asics Onitsuka Tiger Shoes