Wednesday, June 17, 2009

Kakumäe eile ja täna

Eile sõita ei saanud, vaatasin kadedusega pilte, kuidas tiim merel käis ja ilm oli ilus:) See on see töölisklassi elu. Eniveis õhtul käisin oma esimest päris õpilast koolitamas, mis läks super hästi, õpilane oli hästi tubli ja kõik sujus. Õhtul oli tuul ära vajunud ning lennutada suurt lohe väga ei saanudki, tegelt oli kell ka palju, lahkusime mingi 23.00 Kakukalt. Niisiis oligi plaan täna edasi õpima täna minna. Kuna tuult oli suhteliselt palju, siis otsustasin, et õpetan natuke leebemates tingimustes ja minu sõidupäev võis alata. Sõitsin kuskil tunni tehes oma tavalisi hüppeid ja mõtlesin, et nüüd on aeg uute trikkide kallale asuda. Gvido on mulle juba ammu seletanud kuidas backrolli teha, nii siis täna otsustasin, et proovin ära. Paar esimest katset olid suht failid, kuid kolmas kord tuli juba mõnusalt välja. Proovisin veel ja backrollid tulid täitsa välja, polnudki üldse raske. Siis mõtlesin, et prooviks siis juba raileyt ka. Raileyga nii, et saan ilusti jalad välja sirutada ja siis panen kõhukat. Ühe korra tuli ilusti välja, et sai ära maandutud ka. Aga ma arvan, et see on vaid mõne päeva harjutamise küsimus. Raileyga sai korralikult ulbitud ja hakkas külm. Kokku kolm tundi sõitu ja tuju suppppeeer! Hea päev.
Ja uus laud on super hea!!!

6 comments:

Triina said...

Sind ei jõua ära õnnitledagi, esimene õpilane, esimene backroll, esimene railey :D Kui nii edasi siis homme juba esimene HP. Keep it up!!

Kristiin said...

Juhuu, ma kibelen juba uuesti merele:)

Triina said...

Kle a mis uus laud see sul on?

Kristiin said...

Aboards Z-seeria, väga hea laud, lihtsalt super, tule pärnu sõitma annan proovida;)

Triina said...

Tahaks küll juba uut lauda, see rrdkas on mul vist 2006 aasta oma. Häbi hakkab vaikselt...

Kristiin said...

Hihi, Aboardsi saab muidu minu käest osta:) Kui sulle ka nii palju meeldima hakkab kui mulle:)