Sunday, May 24, 2009

Kakumäe (W,NW 7-11m/s)

Kõigepealt läksime hommikul Nõvale piiluma, tuult seal väga palju polnud, kuigi prognoos oli päris lubav. Võistlustest osa ei võtnud, kuna see aasta olen enamus korrad piiripealse tuulega sõitnud ja hüpata väga pole saanud- natuke jäi kripeldama küll tegelikult, et ei võistelnud.
Vaatasime naiste võistluse ära ja vahepeal saabus info, et Kakukal puhub täiega. Sõitsime siis sinna ja super ilm, päike paistis, vesi niiiii soe ja mis põhiline puhus nii palju, et sain lõpuks 7.5 Kahoona ära proovida. Appi nüüd ma olen küll armunud, minu arvates on see parim lohe, mida ma oma käes olen hoidnud. Hästi stabiilne, kuid reageerib hästi, veest välja tuleb väga kergelt...selline smooth. Ja hüpata oli sellega ka nii hea. Sõitsin ja proovisin nii kõrgeid hüppeid kui sain. Lõppkokkuvõtes 4 tundi sõitu ja ma olen rampväsinud. See oli parim surfipäev üldse see aasta.

2 comments:

Triina said...

Te oleks pidanud ükskõik millise hüppe eest seal medalid saama sest tõesti oli raske. Aga no see medal poleks üle kaalunud 4 tundi korralikku surfi, millest me ilma jäime :D

Unknown said...

Aasta parima otsuse tiitel:))