Thursday, May 7, 2009

Elukad

Siin ka tuult yle pika aja, kuna peame seda kooli kuuri valvama, soidame Markoga kordamooda, tana saime molemad 2*1h soita, paris hea oli, olen lopuks selle 12m2 ilusti hyppama saanud. Soidan siin tavaliselt ara kaugemale merele, sest ei taha meestel ees koperdada, aga tana...polved lahevad norgaks isegi kui meelde tuletan...soitsin ja harjutasin rolle ja jarsku nagin merel mingit suurt kolakat, soitsin juurde, tundus nagu mingi puukolakas voi parv voi midagi sellist, oma lyhinagelikkusega pidin muidugi talle peaagu otsa soitma, enne kui sain aru, et see on mingi elukas...panin kohe sekundilise triibuga :D kaldale. Marko kaest, kes juba lootis,et tuult on liiga palju ja ma annan lohe talle, kuulsin, et see on SURNUD merikilpkonn,et pole midagi karta...oli ikka kyll, inimesesuuruse laibaga yhes vees pole meeldiv...jube...parast ma soitsin taiesti kalda aares ja tuli isegi kasuks, ees on nii sile vesi, et koike parem harjutada.

Blindiga pole hakkama saanud, kiteloopi teen, aga hyppe pealt pole veel proovinud...vb homme :)

P.S. Boracayl keeras madu mu opilasel ymber jala, see oli ikka vaga rove, kaega sai tast kuidagi lahti, myrgised ka, aga suu pidi nii vaike olema, et hammustada saavad ainult sormede vahest...

6 comments:

Eneli said...

Appi, niiiii jubeeeeee, kuskohas see madu siis oli? Rannas, vees? õööh, ma ei julgegi enam Borocayle tahta minna. Millal Sa tagasi tuled? :)

Kristiin said...

Õhh sa oled ikka hull naine, ma oleks püksi pissinud selle ussi peale:S
Aga nii lahe, et sul uued trikid tulevad, keep it going, meil on homme mõnus Pärnu päev ees, cant wait:)

Triina said...

Kilpkonn nii nunnu!! Haha tegelt teevad mind juba puunotid ja vetika puhmad kergelt ärevaks :D

Unknown said...

eks usse on igal pool :D
Laulasmaa flätilgi kuuldavasti old :D

A muidugi need kohtumised loomadega ehmatavad.

Kiteloop! Ooh! Nii tahaks näha Su trikke juba! Tubli!

Kristi said...

Ei ole ju midagi veel, opin,te saate enne selgeks seal,Eneli ja Triina on trikitajad:)Tagasipileteid veel pole :D Ussi nagin ka kolme kuu jooksul yhe korra, ara Eneli nyyd kartma hakka!

Unknown said...

action action :D Jubeee värk, mul tuli kananahk peale alguses kui lugesin, mõtlesin raudselt hai. Su kiteloopi tahaks näha juba ;)