Friday, January 16, 2009

White Beach

Hakkan enamv'hem siinse tuule ja kitsa liivaribaga harjuma, t'na oli juba v'ga fan , kuigi kui veest v'lja tulin, ei olnud enam j'lle kuiva kohta, kus lohe kokku pakkida, homme loodan pilte ka yles panna, siis ehk saate aru, millest r''gin :) Siin oldud n'dalast olen s]itnud neljal p'eval, ylej''nud p'evade kohta v]ib 'elda, et tutvume siinse ;;eluga v]i nii :D K]ik, kes rannas on, r''givad, et see, mis siin hetkel on, pole normaalne, muidu pidi ikka v'ga soe olema ja ]nneks ei ole koguaeg selline torm, siiamaani pole ma peale hangtime i midagi julgenud harjutada, tuul on liiga rets! Minul P]hjamaalt tulnule muidugi on lycra ja pykstega OK, lihtsalt niisama passides hakkab k[lm! Kuigi mulle siinses paradiisis v'ga meeldib ja puha, v]in kohe pidulikult teatada, et k]ige parem rand maailmas on ikkagi P'rnu rand!
Mingeid erilisi prosid kuskil ei paista, meie Risto ja Oll oleksid kindlasti yle ranna tegijad siin hetkega! Kesa vaeseke on ikka h'das oma ribidega, korra proovis vette minna, aga oli ikka nii valus, n[[d passib nagu gigolo naisi, ostis hai hambaga kaelakee ka :D V'hemalt pruuniks on saanud!
Tegelikult olin siin paar p'eva eufoorias White Beachist, mis j''b teiselepoole saart, seda on p'ris raske edasi anda, mis seal [htuti toimub, k]ige eredama m'lestuse j'tab vist see, et istud jalad valges pehmes liivas ja kuulad elavat kitarrimussi, [mberringi ainult r[[msad n'od ja r]]mus n'gu ka endal, sest rummikoks selles maailma yhes ilusaimas paigas maksab 12,50EEK

2 comments:

Eva said...

Kallis, saada mulle palun postiga natuke seda White Beachi liiva ja 6 rummikoksi :D (need ei ole kõik mulle).... muidu ütlen ausalt et iga päev ärkan mõttega, et kohe sõidame järgi teile :DD

Unknown said...

Kristi, Sa tekitasid minus jälle selle tunde, et mida asja ma siin keskküttega korteris passin ja suvest unistan!!!
Kuigi tegelikult on siinsel elul ka ikka võlusid! Nu kasvõi lumehelbed. :D

Pärnu kallis kodune paradiisirand on aga muidugi kõige parem. Oleks ainult koguaeg suvi-sügis ka! :D Kuigi Oll käis ju sõitmas rüsijää vahel. :D

Pilte tahaks väga näha juba.
Kesa roietele imekiiret paranemist! Ja mõnusat ühtlast sõidutuult! Muah!