Wednesday, December 3, 2008

Detsembrisurf tehtud!

Jeeeeeeeeee!!!!
Täna 3. dets siis Pärnus paradiisis. Mina, Martti ja Aivo.
Mehed olid kauem vees, mina suts alla tunni v tund.

Vesi oli kuulduste järgi 4, tuul puhanguline 9 umbes. Mehed olid ka 7-8 ruudustega peal.
Niisama triibutada kannatab küll. Aga paar korda alguses tõmbasin end lainesse ja pikali, vot siis 2x oli "mõnna" kui see suts jahedavõitu vesi kapuutsi vahelt mööda selga alla nirises :D. Aga noh seisin veidi, kogusin ennast ja edasi!
Muidu siis sõidu lõpuks vasaku jala varvastel oli külm ja hästi veidi sõrmeotsadel vist ka.
Kuigi sõrmed ei külmetanudki, sest sõites raputasin muudkui rippuvat kätt - see aitas täiega.
Mega hea tunne on ikka peale surfi! Liiga hea. Naersime tagasiteel, et surfarid on nagu narkomaanid, kui pole mõnda aega vette saanud on närvid katki, kui on vees ära käidud siis on vaikus ja kriips kõrvuni. Nii oli meilgi! Martti muidugi arvas, et tema enam sel aastal vette ei lähe, et näol valus kui kukkus. Eks näis :D
Mehed olid haalaritega, mina oma universaalnahaal 4/3ga endiselt :D

Chickid kas teeme ikka ühe ühise detsembrika ka?
Life is good :D

12 comments:

Kristiin said...

kle teeks küll surfi aga ma enne nädalavahetust ei saa ja laupäeval nõme suund, katariina kai...

Surfipiiga said...

No ma ütlen, et sa oled segane, aga ma tean, et tegelikult ma kadestan sind, sest pole ise nii ammu vette saanud ja sul on õigus, närvid on katki... :)

Unknown said...

Kristiin - mina vaatan et pühap loodekas.. Siis ju mitu varianti, stroomi kus me pole veel käinud :D, kakumäe, klooga :p

Britt said...

Jane, sa oled mu Jumal!!:D:D Mu Jumal, kas sa Nataga Levile lähed?:P

Kristi said...

Mu Jumal, lund sajab;) Kadestan Teid Britt, vaatan TV-st snowborder`eid, nii tahaks ka lund :P

Kristiin said...

Hmm...vaata seda alumist tabelit, seal on hoopis teine suund, krt
Aga elame näeme, 3 kraadiga roniks vette küll...vahepealse 0,2 kraadiga oleks vahele jätnud (vee temperatuur ikka)
Ja lund ka enam ei saja krt, mul vaja oma uut pruuti välja viia:) Lauda siis:D

Triina said...

Hurraa!! Noh kui keegi meist rohkem vette ei saa, siis oled vähemalt tiimi au päästnud :))

Asko said...

Head põjepõletikku! Krdi hull ikka... 4/3 kalipsoga... mnjaa :P

Kristi said...

Janeee, kus Sa oled? Pole kuulnud Sust, jäid ikka ellu? Lähed siis Levile?

Unknown said...

Eilne Tannu kontsert oli hea! Kristi ma teid ei näinudki! Tõmbasite käraka nii kõvasti käima et ei jõudnudki kontserdile? :D

Unknown said...

Ja levi jäi minust sel korral vallutamata :p Nata läks üksi meestepundiga! Ma pean talle pärast kõvasti välja tegema... :D

Kristiin said...

igav on...tahaks sõita