Monday, May 31, 2010

Kitepark Jam Session (29.05.10)

Ägedaim võistlus kus ma käinud olen!!

Päev algas varajase äratusega ja juba hetk hiljem olimegi Haapsalus. Kedagi peale paari korraldaja kohal polnud. Saime veidi tukkuda, kui parkla järsult täienema hakkas. Siis juba regamine, tuul, päike ja treeningsõit. Esimesena läks paika slider box, mida ma õudusega vaatasin. Vee ja kasti vahel haigutas suur ava... Läksin peale ja loomulikult kukkusin, kuigi olin hooked, lendas lohe millegi pärast minema. Nii jäin sinna kuidagi kinni, mina ühelpool sliderit lohe teispool. Paanika! Lõpuks hakkas aju tööle ja sain sealt minema. Ülejäänd katsed ei läinud paremini, ikka kukkumised üksteise järel. Vaid korra suutsin puhtalt üle sõita. Olin oma feilimises suht üllatunud sest talvel sõitsin ju boxi päris edukalt. Panin selle parema halsi süüks sest olen osavam vasemal. Järgmisena läks paika kikker, mis õnneks oli vasema halsi pealesõiduga. Esimene katse kohe success! Kikkeril tundsin end suht vabalt.
Treeningsõit läbi ja peale läksid esimesed võistlejad. Neli tükki korraga, 15 mindises heatis. Lätlased oleks nagu parki sündinud ja tegid kõigile tuule alla. Kaasa arvatud obstaaklitele sest kikker lagunes kahel korral.
Enne meeste poolfinaali oli naiste finaal. Jeje. Läksin algul kuuesega sest tahtsin ühtteist unhookis ka teha. Algul oli täitsa paras üritasin kikkerist uh toeside'i ja slide hpd otsa. Kuuene on aga nii väle luupe tõmbama, et pass ei õnnestunud. Siis tuul langes järsult. Vahetasin kähku kaheksase vastu ja üritasin mõned reilid surface passidega. Natuke erinevas variatsioonis frontrolle ja läbi meie heat oligi.
Olin suht kindel, et jään viimaseks sest Marianna kasutas boxi päris usinalt ja Kristiin tegi ilusaid poweris trikke aga mina suutsin rabistamise käigus ainult feilida.
Vaatasime suud ammuli meeste finaalid ka ära, sõime, jõime, Tom käis ka sõitmas ning afteka aeg käes oligi. Autasustamisel Kristiin esimene!! ja me Mariannaga viimased, loosiga sain teiseks. Nojah.
Meestest võidutsesid poodiumil lätakad, esimene koht Davis Drande (ma teadsin kohe, et see ilus poiss võidab). Eesti poegadest oli vingeim Säga, kes sai agressiivsuse eest eriauhinna. Cool!!

Üldiselt jah kõige lahedam võistlus siiamaani. Kõik oli mõnusalt chill, muss tasemel, eriti meeldis mulle teadustaja, kes trikke identifitseeris ja muidu hea sõnaga eetrivaikust täitis.
Järgmine aasta jälle!!

No comments: