Saturday, December 13, 2008

kuutseka trip



11-12 dets olin kuutsekal.
neljap kl 11 startisime tln: mina, kristi, jana ja rena. Roolis tubli Jana - no ei kadestanud teda üldse :D aga meil oli lõbus :) sõitsime ringiga ehk läbi Tartu aga 14.30 saime mäele. Jana ka õnneks vahtralehtnik, nagu mina.
Tõstukiga sai nalja, üksi proovisin küll, no kräshisin sealsamas mitu x ja siis kui kirkale jäin siis sain no kolmveerandi maa peale ja krõps maha :D
Kristi, Renaga koos sõites sain muidugi üles välja. Ja siis 1 viisakas noormees Riho sõitis ka minuga paar x kaasa.
Nu kristi ja rena sõitu vaadates silm puhkas.
Aga olen aus, minu sõidu puhul on silm kinni :D neljapäeval sõitsime 19ni ja terve päeva aur läks mul sellele, et aru saada kumb jalg ees mugavam on. Otsustasin parema kasuks lõpuks. Viimasel korral sain üksi üles ka sõidetud - eesmärk selleks päevaks sai täidetud :D Üritasin esimesel kandil ka sõita aga noh jah..
Kohalik praad maitses hea ja hõõgvein mäe sööklas :D kah!
Peale sõitu käisime Võrus selveris staffi ostmas ja läksime Sõmerpalu mõisa Rena tuttava Lauri juurde ööbima. Hullult lahe koht oli. Seal on veel palju teha aga ikkagi oli lahe. See ajalugu paelus ja vein maitses meile kõigile imehea, ka kala mis mõisahärra tegi ja kohaliku pagari küpsetatud leib-sai. Ühesõnaga dieedireis see polnud meil. :D
Magama saime kl 2 ja R ärkasime kl 10.
kl 13 olime mäel. läksime kristiga põldu otsima, mul oli kange tahtmine snowkite proovida. 1 koha leidsime, pakkisin oma kalli kotist lahti aga tuult oli liiga vähe seal künkal. No teinekord ;)
Läksime tagasi mäele ja kimasime laudadega.
Mina üritasin elueest esimesel kandil alla sõita, nuh sain kah. Paar korda naljaviluks keerutasin ka. Esimesel kandil aga oli mul mugavam vasak külg ees :S no eks näis.
kl 17 hakkasime tagasi sõitma. otepääl tegime head pizzad ja vapper jana roolis meid tln. ´
Väga lahe tripp oli. Ma loodan, et Kristi ka kirjutab.
Seltskond oli bro. Nu kõik oli bro. Sai sporti, kildu, veini, kultuuri.
Mõned sinikad ja veidi valus vasak ranne ka. Aga hea oli. Väss on ka. Aga veel tahaks, hullult tahaks sõita ka nii, et silm ja kann puhkaks :D nüüd tuttu! :)

1 comment:

Kristi said...

Tuleta meelde, et ma näitaks Sulle väga lihtsalt, milline jalg ees sõitma peaksid ;)