Tuesday, March 1, 2011

Snowkite Speed 2011

Laupäeval (26.02.11) toimus selle talve esimene lohevõistlus. Tallinna Surfiklubi Snowkite Speed 2011.

Tuult polnud ma juba kaks nädalat näind ja loheteema täitsa unustusse vajunud. Peaaegu polekski võistlusele läinud sest Häädemeeste lauagängil oli plaan Läti mäkke jälle põrutada. Me Tomiga olime juba kaks päeva lõunanaabritel külas käinud aga mäele nagu eriti jõudnudki. Nimelt tabas meid ülima ebaõnne seeria. Te ei usuks, kui ma räägiks.
Sellest saagast järeldasin, et laud+läti ei ole ikka minu kutsumus ja tuleb lohele truuks jääda.

Võistluspäeva hommik algas ka seeria feilimistega aga mingil hetkel õnn pöördus ja kõik läks hästi. Tuul puhus ja kõik toimis. Võtsin kümnese RPMi, millega esimene treening triip allatuult oli väga mõnus aga ülestulek enam nii mõnus polnud. Puhus 8-12 m/s lõunat ja alguspunkti tagasi jõudmine oli väga vaevarikas.
Võistlusel igalühel kolm katset. Esimestega ei kasutanud ma oma täit potentsiaali aga viimase katsega sain lõpuks nõksu kätte ja tuli ka mu parim aeg 61.8 km/h. 10 kilti parem, kui eelmine aasta! Järgmise aasta eesmärk siis 71 km/h
Naisi oli kirjas kaks, mina ja Rimma aga kuna Rimma stardiliini kohtunik oli, siis sõitma ta ei jõudnudki.

Kift võistlus oli! Snowkite on mõnus!! Arne enda sepistatud medalid olid ka väga lahedad, 0,5kg :D Sellest tohutust ebaõnnest saime ka lahti, nii et tänud Rimmale ja Arnele!

Tulemused, pildid ja video Tallinna Surfiklubi lehel: http://www.tallinnasurfiklubi.ee/est/news/read/Snowkite%20Speed%202011/

2 comments:

Lif said...

nägin alles kuskil põllu peal kedagi nii sõitmas, vahtisin näljase näoga... kuradi vinge tunne, ma pakun. Laske samamoodi edasi. Hästi lahe on :)

Unknown said...

Tubli Triina! whoop-whoop!