Monday, March 30, 2009

Väike snowkite

Heips üle pika aja on mulgi siia miskit kribada :D

Nädal tagasi viskasin kipsi ära ja laupäeval 28.03 läksime Janaga Jürisse lumele!!!!! Ma mõtlesin, et mul on esimene & viimane võimalus snowkite proovida sel talvel...
Olgugi et Otsa ütles tel teel, et ei puhu ja nad läksid hoopis Jürisse jooma, mõtlesime Janaga, et asjad juba autos ja vaim valmis, lähme ikka tsekime ise asja üle. Lootust andis ka see, et Martti Bestist ei vastanud phonile (järelikult sõidab) :D
Ja sõitiski ning niimõnigi veel. Pakkisime siva staffi lahti.
Mehed hakkasid omi asju kokku panema. Sadas lörtsi-vihma.
Sain oma nuntsiga 1 triibu teha siis tuul kukkus :D
Võtlesin mõne aja pärast Jana Flexifoili 10sega edasi.
Nu 3 tunni tulemusena sain ikka veidi triibutada :D tänu Evale ja Janale, kes lohet vahepeal tagurpidi aitasid panna, et hästi lendu saaks. Kohati oli sõidutuult. Ja pärast olid kõik asjad seljas märjad - päris surfi tunne oli! :D Vahetasin autos riideid nagu pärast merdki :D
Tahaks nii veel aga tundub et lumi teeb minekut selle nädalaga.
Varsti saab merele!!! Huvitav palju Pärnus veel kraade on praegu? :D

3 comments:

Eneli said...

No, väga vägev. Kohe varsti vette ja suvi ja värki, ägeee!!!! Meil praegu siin suke kevadine. Mul arvuti näitab, et 1 kraad, aga seda ei saa uskuda. Mmm, lumi on veel veits. Hakkab sulama nüüd.

Triina said...

Nüüd vist peaaegu kõigil tiimikatel läbi häda ja viletsuse snowkite sooritatud :D

Ma hetkel treenin kehale pekki, et oleks maksimum soojustus esimeseks kevadsurfiks.

Unknown said...

Hästi öeldud Triina! Mina olen ka polstrit kasvatanud! :D