Monday, October 6, 2008

2 magusat sõitu Pärnu paradiisis

Eile 5.10 ja täna 6.10 sõitsin siis jälle Pärnu paradiisirannas.
Laup läks täiesti metsa - sõitsime Kristiga Pärnu poole kui saime telefonitsi info, et tuult pole enam. Õhtul oli mul sellest korralik masendus :D tegelt ka, läksin vist kl 21 juba magama, et end välja lülitada. :D

Pühap hommikul kl 8 oli mul äratus, läksime sõbrantsiga Viljandisse motokrossi fännama. Teadsin, et Pärnus puhub terve päeva. Valutas. Aga krossist ka loobuda ei tahtnud. Ja naksti idee: Kristi võtab minu juurest asjad peale teel Pärnusse ja lasen end sõbrantsil Pärnu ära viia. Kõik toimis! Krossil oli mõnna ja kl 18 sain Pärnu Ollikasse. Näljaste tiimil :D kes olid end rihmaks sõitnud, lasin lahkuda ja jäime nettaga Kristiini-Reimot ootama - varustus valmispandud, et saaks kohe vette. Päästeinglid saabusid mul imeruttu ja kimasime hoopis paradiisiranda, kus staaritsesin siis täiega: Reimo pumpas lohet ja tegi pilte, Kristiin möllas nettaga.

Mina sain meeletult hea soolo hämara surfi teha, küll 30 min aga oi kui mõnus see oli. Pimedas on ikka päris kaif ja teine asi sõita. Ja üksi ehk kogu rand oli minu! mmmm Paar korda sõitsin liiva kinni ka :D varukas jälle küünarnukini üles :D
Selle mõnu eest suured kallid ja tänud Kristiinile ja Reimole. Pärast sõidutati mind veel koduni ja aidati kama ka üles. Täh sõbrad! Olen nüüd teie! :D Kristi-Kesa et mu kama Pärnu tõite ja Kristiin-Reimo et sõita ja koju sain!


Esmaspäeval startisin kodust mingi 11 ajal ühistranspordiga Pärnu paradiisiranda. Mahtusime bussile (mina, laps vankriga ja kama) ja kärutasime randa. Kiis tuttu, kama kokku, kalüpso :D selga ja vette. :D Sain endale uue fänni ka, 1 vahva soome mees tudeeris kitesurfiga seonduvat ja minul ka kasud sees, sain üle pika aja soome keelt rääkida. :D

3 Naishi kutti olid ka lõunasurfi tegemas, nii et ei pidanudki ise üles laskma. Päike paistis ja hullult chill oli. Hm tuult oli nii 7-9 (alguses vähem) umbes tunni olin vees. Et ma udu olin endiselt unustanud laua aasad 1 augu võrra suuremaks tegemata siis minu kargamistel lainelt tahtsid varbad aint aasadesse jääda, seega hüppeid ei teind aga harjutasin endiselt S-pöördeid ja proovisin svitsi esimest x. Siis kui midagi looma hakkas muutus kiisu rahutuks (oli viimased 10min üleval olnud) ja kobisin välja. Sain poolteist h sõita kokku ja olin endaga päris rahul. Ja riideid vahetades sain daamiga tualetist :D veel vene keelt praktiseerida (daam pakkus et oleks võinud tirtsu vaadata ja uuris kuidas vesi ja varustus on ning kiitis et lahe hobi). :D
Siis kama kokku, riidesse ja seekord 2 bussiga tagasi korterisse. 10 min pärast saabus sb ja koju tulek! Oeh, Pärnus on nii mõnus!!!

3 comments:

Kristiin said...

uhh...kadestan täiega..oleks tahtnud sinuga koos kimada:)

Kristi said...

Kle, see on päris hea ju, teinekord rakendamegi seda tädi seal või, mis?!

Britt said...

tädile koerad ka meeldivad?:P Jane, müts maha innukuse eest!